Anem a fer un Escape Room

Resultat d'imatges de escape room conundroom

Aquest matí a les 8:30 ens hem trobat amb els nens i nenes de cinquè a l’estació i és que avui anàvem a fer una activitat ben diferent.

Un cop finalitzat el projecte CUEME, els alumnes de cinquè van decidir anar La torre de Babela fer un Escape Room amb una part dels beneficis obtinguts.

Les mestres vam poder trobar un Escape Room on poguessin estar els 20 alumnes fent l’activitat tot plegats, i el vam trobar a Barcelona. Distribuïts en dos grups han treballat plegats per anar desxifrant els diferents codis i pistes per poder anar passant a les altres fases, finalment els alumnes han acabat de muntar “La torre de Babel”.

Els dos equips ho han fet molt bé i han estat capaços de sortir abans dels 60 minuts!!! Han estat uns campions!!!

Un cop hem sortit, abans d’agafar el Tranvia i el tren per tornar a l’escola han pogut jugar una estoneta a un parc que hi havia al costat.

Composición 'La torre de Babel'

Aquest article ha estat publicat en Curs 2018 - 2019. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.