Arriba el dia per l’School Coop de 5è

SCHOOL COOP

Avui ha arribat el dia tan esperat per als nostres alumnes, i és que per fi, avui ha estat el dia de la venda per a la seva cooperativa: SCHOOL COOP.

A les 8:30 ens hem trobat a l’escola, tots han estat molt puntuals i es notava en ells una barreja de sentiments, d’una banda, una gran il·lusió, i d’altra un gran nerviosisme per anar al Mercat del poble a vendre.

Aquests últims dies han estat molt importants per al nostre projecte, i tots i cadascun dels membres de la nostra cooperativa han treballat de valent per a que tot sortís bé. Ha estat un projecte llarg, on els alumnes han hagut de treballar de valent, de prendre moltes decisions, de respectar als companys, d’organitzar-se entre ells per veure qui comprava material, de veure què quedava per fer i veure si els productes passaven el control de qualitat, de decidir si feien més producció o no, de crear un nom per a la cooperativa així com els seus logos, de veure com volien decorar la seva parada, de triar conjuntament l’equip directiu de la cooperativa així com a quina associació es destinaria una part dels beneficis i ens han demostrat que són un gran grup!!!

Ja els hem felicitat aquesta tarda però es mereixen que tothom vegi que estem molt orgulloses d’ells i que tot i que ha estat un projecte llarg, finalment ha estat un èxit.

Encara ens queden dos últims passos a fer, primer fer el donatiu a NUPA i després prendre una última decisió i es veure com podem celebrar -ho!!!

MOLTES FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!

Ruth & Xènia

Aquest article ha estat publicat en Curs 2018 - 2019. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Arriba el dia per l’School Coop de 5è

1. Martina diu:

Enhorabona noies i nois de 5è!
    Bona feina!