Dia Mundial de l’Activitat Física. Activitat 4t/4t

El divendres 5 d’abril vam celebrar el dia mundial de l’activitat física,sota el lema “activa la vida, millora la vida”.

A Premià de Mar els alumnes de 4t de primària de totes les escoles, ens vam reunir al pavelló municipal d’esports. Allà ens vam agrupar amb 18 grups, cadascun dirigit per un o dos alumnes de 4t d’ESO, per tal de realitzar 9 pràctiques esportives diferents ( relleus, corda, activitats de cooperació, voleibol amb pilotes gegants…). Al final, vam realitzar una coreografia conjunta.

L’objectiu principal era gaudir de l’esport, prendre consciència de la importància que té i relacionar-nos amb companys d’altres escoles.

La veritat és que va ser una gran experiència!

Aquí us deixem un petit vídeo.

Dia mundial de l’activitat física from Escola el Dofí on Vimeo.

Aquest article ha estat publicat en Curs 2018 - 2019. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.