La Cuineta:

Els TALLERS INTERNIVELLS els fem cada DIJOUS a la tarda.

El joc simbòlic té una gran importància a l’Educació Infantil.

Els racons de joc simbòlic responen a la necessitat que té l’infant de conèixer els companys i companyes de la classe i dels  diferents nivells, de reviure lúdicament unes situacions quotidianes i poder experimentar, amb la pròpia activitat, els diversos rols que hi ha al seu entorn.

A continuació us presentem el racó :   “la cuina”

És un espai, diferent en cada sessió,  on es  demana a l’alumnat una participació, lliure, imaginativa i creadora; afavorint la interrelació i comunicació, tot treballant  la socialització. L’alumnat necessita compartir espai, joc, joguines, posar-se d’acord els uns amb els altres, establir normes de comportament, convivència i de joc.

Aquest article ha estat publicat en Curs 2017 - 2018. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.