Premià 3.5: jornada d’activitat esportiva a l’institut.

El passat dia 7 de juny tots els alumnes de 5è de primària de les escoles públiques de Premià de Mar vàrem anar a realitzar una jornada d’activitat esportiva a l’institut públic conduïda pels alumnes de 3r d’ESO.

L’objectiu principal de l’activitat fou realitzar un vincle positiu amb l’institut, els seus alumnes i els futurs companys que compartiran classe d’aquí un parell d’anys.

La jornada constava de 22 proves esportives cooperatives que els nens de 5è (tots els alumnes ben mesclats entre les escoles) van haver de realitzar. Tots els alumnes, tant de 5è com els de 3r d’ESO, van participar activament amb molt bona actitud.

Volem felicitar la iniciativa de l’institut amb aquesta jornada. Esperem que es repeteixi l’any que ve.

A més, vam estar molt contents de retrobar-nos amb ex-alumnes estimadíssims per l’escola, tant de 3r d’ESO que van participar en les activitats com d’altres cursos. Una gran alegria!

Aquí us deixem un recull de fotografies que expliquen millor com va ser la jornada:

Save

Aquest article ha estat publicat en Curs 2015 - 2016. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.