Setmana Cultural

Aquest curs hem dedicat el treball de la setmana cultural als dos grans temes que han guiat els eixos transversals de l’escola: la Joana Raspall, poetessa que aquest juliol farà 100 anys, i lligat amb els moments en que ens trobem, busquem estratègies per conviure amb la crisi.

Com ja sabeu hem fet tallers i activitats al voltant d’aquests dos eixos.  Ara us fem una breu descripció de les activitats amb les fotografies que vam anar fent

GIMKANA POÈTICA

Tots els alumnes van participar en diferents gimkanes on les proves estaven relacionades amb el món de la poesia

Gimkana Educació Infantil

Gimkana Cicle Inicial

Gimkana cicles mitjà i superior

FABRIQUEM JOCS I JOGUINES AMB MATERIAL DE REBUIG

ANEM A LA BIBLIOTECA

Els nens i nenes de parvulari vam gaudir d’un recull de llibres de poesia

POESIA

Juguem amb les lletres i les paraules, fem cal.ligrames i murals

ROBOT :

Posem imaginació i trobem divertides solucions a la crisi !!!

FESTA PRIMAVERA

Com cada any vam gaudir de les actuacions que havien preparat mestres i nens amb totes les famílies que van poder assistir.

I com a cloenda concurs de barrets i pastissos !

Aquest article ha estat publicat en Curs 2012 - 2013. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.