SANT JORDI

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Pel dia de SANT   JORDI a l’escola havíem preparat un munt d’activitats culturals relacionades amb la lectura, les flors, el coneixement del poble…

Els alumnes de Cicle Superior han anat a diferents llocs del poble a vendre roses i manualitats que havien confeccionat ells mateixos. Han tingut molt èxit perquè a les 11 ja ho havien venut tot! Els diners els destinaran a fer una excursió a final de curs.

També hem anat pel poble a veure les parades de llibres i roses.

Els alumnes de CS havien preparat unes lectures relacionades amb la festa. Ho han fet molt bé!

Amb el nostre alumne en pràctiques, cada curs havia preparat un ball que han ofert a la resta de companys i també als pares, mares, padrins… que ens han acompanyat.

A la tarda vam anar a diferents espais del poble, els més petits a escoltar contes que van explicar mares i ex alumnes de l’escola. I els més grans a escoltar a persones grans del poble que ens van explicar  històries i fets de les seves èpoques. La veritat és que ens agrada molt conèixer coses d’abans… i és que ja ens ho va dir el Sr. Pepe Gardeñes, un dels col·laboradors… “Quan mort un padrí, es crema una biblioteca”. Moltes gràcies a tots/es els col·laboradors/es:

• Pepe Gardeñes
  • Josep M. Barios
  • Mercè Oliva
  • Mercè Llovera
  • Jaume Ribera
  • Josefa Balagué
  • Rosa Pascual
  • Tatiana Cercós
  • Carme Trullols
  • Joan Balcells

Per acabar la Diada vam donar a conèixer els guanyadors del concurs de fotografia: “Llegir en família”: