Visita a l’aeroport

El 13 de juny al matí els alumnes de Cicle Superior vam anar a l’aeroport de Girona-Costa Brava. L’objectiu de la visita era practicar el nostre anglès parlat, per una banda, i fer una visita guiada a les instal·lacions, per l’altra. Vam marxar ben aviat per anar a buscar els alumnes de CS de l’escola Frigolet, i tots junts vam anar cap a l’aeroport. La primera activitat, i val a dir que la que ens va agradar més, va ser entrevistar turistes en anglès, en grups de 3 o 4, barrejats amb els companys del Frigolet. Estem contents perquè tots els turistes a qui vam preguntar ens van atendre molt amablement. Hi havia gent russa, italiana, japonesa, irlandesa, anglesa, alemanya… I també hi havia gent de parla catalana i castellana, és clar… però els vam entrevistar en anglès. Després de les entrevistes vam esmorzar, i seguidament vam iniciar la visita guiada. Va ser molt interessant. Vam fer tot el que un passatger ha de fer per agafar l’avió: mostrar la nostra documentació i el bitllet, facturar l’equipatge, passar per l’arc de detecció de metalls, buscar la nostra porta d’embarcament i anar-hi, baixar a la pista… Només ens va faltar pujar a l’avió i marxar cap a… Vam veure com es comuniquen els senyalers amb els pilots per dirigir els avions dins la pista, i així poder moure’s amb ordre i seguretat. Per acabar, els bombers ens van fer una petita demostració. Vam tenir la sort de poder veure com s’enlairava un avió i com n’aterrava un altre. Va ser una activitat molt interessant, profitosa i divertida. Ho podeu veure a les fotos.

Jun17_AeroportCS15_bloc