Unes audicions molt interessants

L’alumnat de Cicle Inicial va anar a veure Tot Bufant, un espectacle de Pep Gol i Pep Pascual dedicat als instruments de vent i a tot allò que es pot fer sonar gràcies al vent.

Els de Cicle Mitjà van anar a veure Acobla’t de la Cobla Marinada. Un espectacle per descobrir l’evolució històrica de la cobla, les característiques dels seus instruments i la funció que té cada un dels músics dins aquesta formació musical catalana.

L’alumnat de Cicle Superior va gaudir de l’espectacle Música per a camaleons de Tòfol Martínez Blues Band. Un recorregut per la història de la música moderna des de les tristes cançons de blues dels esclaus dels camps de cotó del continent americà fins als Beatles. Han pogut escoltar fragments de cant espiritual negre, jazz, gospel, soul, rock & roll, Elvis Presley…  i descobrir com la música deixa de ser d’un color per agafar-los tots, barrejar-los i convertir-los en un llenguatge universal.