Una postal molt especial!

Durant aquest primer trimestre, els nens i nenes de Primer hem treballat l’escriptura, la tipologia de textos… a partir de la bústia que tenim a l’aula.

Un dia vam convidar el carter del poble perquè ens expliqués la seva feina. Tots i totes li vam fer moltes preguntes i ell també ens va explicar alguna anècdota. Al llarg de les setmanes, hem anat fent diferents escrits: cartes, publicitat, postals… L’última postal que hem escrit és molt especial i us n’expliquem el motiu:

Els alumnes de sisè de primària de l’escola La Garrigole de Perpinyà han fet una crida perquè ciutadans d’arreu dels Països Catalans els enviïn postals del seu municipi. D’aquesta manera els estudiants podran conèixer d’una manera diferent i original el conjunt de territoris de parla catalana i alhora aprendre català.
Així doncs, entre tots, els hem escrit una postal!!!

des16_textos1r01_bloc