Educació Infantil a l’Auditori

Hem anat a escoltar i veure l’espectacle Petits Prínceps de la companyia MiniMuMusic, amb direcció i interpretació de Clara Poch i Marçal Calvet. És un espectacle que combina la música en viu amb el teatre gestual, la dansa i el circ, un espectacle on els moviments i les accions flueixen sense cap mena de pressa.

A la Clara li agrada cantar, ballar i enfilar-se en petits i grans cilindres; també li agrada parlar amb els nens i nenes que la van a veure i jugar amb ells a repetir paraules i a fer construccions. A en Marçal li agrada tocar la guitarra, el violí i la pandereta i li agrada molt fer la vertical aguantant sempre l’equilibri.

Podeu escoltar tres de les cançons de l’espectacle: Sabates vermelles, Llapis blau i Oreneta.