I Torneig de Colpbol

Ja ha finalitzat el tercer torneig del curs, el de colpbol, jugat pels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è a l’estona de l’esbarjo, a la pista del pati. Els equips han estat mixtes (amb un mínim de dos jugadors de cada sexe) i intercursos (amb un màxim de dos jugadors per curs). Cada jornada s’ha celebrat dos partits i un cop acabada la lligueta s’ha jugat la final entre els dos primers classificats.
Els dinamitzadors d’esports de l’escola -la Montse, en David, la Laura i en Joan- van proposar aquest torneig. Han estat els encarregats de promocionar-lo, d’inscriure els participants, d’elaborar el calendari dels partits i d’anotar els resultats i la classificació. Podem consultar la relació d’equips participants, els resultats dels partits i la classificació final clicant aquí.
Aquí en tenim algunes imatges: