Visitem el circ Raluy

El passat dimecres 2 de novembre tota l’escola vam anar a visitar les instal·lacions del circ Raluy i vam conèixer de primera mà com viuen la gent d’aquest circ. És un circ familiar que es va crear l’any 1911, enguany celebren el centenari de la seva fundació. Es tracta d’un circ molt viatger, doncs han actuat en quatre continents i el més important és que sempre viatgen tots junts, ja que unes quantes generacions de la família Raluy han tingut diversos números dintre del seu espectacle. Durant la visita vam poder observar els carruatges on viuen, es tracta d’unes veritables obres d’art restaurades per membres de la mateixa família.
L’alumnat i l’equip de mestres també vam poder gaudir d’una funció molt agradable i màgica. L’espectacle va incloure números de trapezistes, malabaristes, forçuts, pallassos…
En acabat vam passejar per la Devesa fins al parc de Fontajau per dinar i fer una estona de jocs.
Va ser una diada molt divertida i interessant!!!