Ja s’han assecat les tres proves, la polpa de paper sembla la brumera de l’aigua de mar, la xarxa, les paraules…
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
A classe observem les tres proves, ens agraden les textures, i el símil de l’art de la pesca enfront l’art d’escriure…
I continua la pesca…, representem la frase PESCA D’ESTIMA.
Concretem el retall de paraules en dos grups, dos columnes, sentiments positius que ens representaran la paraula “d’estima”, i paraules relacionades amb el mot “pesca” (mariner, pescador, peix, aigua de mar, nàufrag….)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Un cop fetes les columnes ens atrevim a construir frases que relacionin les dos columnes….
Involucrem a molts alumnes, tots els 60 de 4t d’ESO, els batxillerats de Literatura Catalana, Llengua catalana……necessitem moltes paraules per l’obra final!!!!
Surten frases molt poètiques, precioses!
![]() |
![]() |