Catorzena sessió: construcció de les bústies, dossier de premsa i activitats pels instituts i escoles del barri

collserola_9marcollserola_9marc-1collserola_9marc-6collserola_9marc-9collserola_9marc-11collserola_9marc-10

El pla de treball per aquesta setmana és ambiciós. Anem acomplint alguns dels objectius marcats en aquesta primera sessió, de manera que cada grup ha anat treballant seguint el pla de treball. Avui han vingut la Laia Colell (En Residència), per ajudar al grup de Contacte Institucional a organitzar les sessions amb els instituts i les escoles del barri, i la Pilar Delgado (autora del blog El Dado del Arte, http://eldadodelarte.blogspot.com/) convidada com especialista en Comunicació, que ha ajudat al Mateo a fer el dossier de premsa. Vull agraïr des d’aquí la seva col·laboració d’avui en el projecte!

I tatxán! Ja hem començat a construïr les bústies! Sí, el divendres van arribar les fustes i una vegada aconseguit tot el material necessari (visos, claus, cola blanca, paper de vidre…) ens hem posat mans a l’obra. Estan quedant molt i molt bé. Encara hem de solventar el tema dels suports de metacril·lat (esperant la resposta sobre si ens ho esponsoritzen o no) i el del color de les bústies i les postals, ja que sembla que la pintura fluorescent és molt cara… Seguirem buscant!

S’han fet dos grups per muntar les caixes: el Darling, l’Andrés i l’Ivan en un grup i l’Ian Linares, el Miguel, el Christian i el Javi (que a més ha fet de llimador oficial), a l’altre.

Cal destacar el super-sistema d’escala ideat pel Darling per marcar el punt pel forat de les fustes!

collserola_9marc-4

I és clar, a més, la impressionant nevada que m’ha deixat sitiat sense poder retornar a Girona…per continuar amb les vicisituds meteorològiques de cada dilluns!

collserola_9marc-5

(Lluís Sabadell Artiga)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *