4th grade

TASK 4

Hello again!

Task 4! The last one! L’última!

Heu fet una molt bona feina, felicitats per tot el treball!

Per acabar, m’agradaria saber què acostumeu a menjar i quins són els vostres menjars preferits!

Heu d’escriure un petit text, us dono una guia que heu de seguir i després us inventeu el vostre menú preferit. Aquí teniu la guia per seguir per escriure el vostre text:

Writing_text meals

La Rose ha fet un exemple del text i del menú.

Aquí el teniu:

Example text

En el següent vídeo us explico una mica tot el que heu d’escriure en el text.

VIDEO EXPLICACIÓ

Per ajudar-vos amb el vocabulari, en la següent web, podeu trobar moltes paraules relacionades amb el menjar:

FOOD VOCABULARY

 

La Rose ha fet el seu menú preferit amb una web que es diu Canva, he buscat Menú, he clicat en una imatge i he canviat la información escrita. Si voleu i podeu fer-lo així, us deixo la web. No cal fer-lo en aquesta web, podeu escriure en un full l’entrant, el plat principal, el postre i ja està!

WEB CANVA MENU

Aquí teniu un diccionari online per si el necessiteu en qualsevol moment:

https://www.wordreference.com/

 

Quan tingueu el vostre text i el vostre menú en un paper en blanc, li podeu fer una foto i enviar-m’ho. També ho podeu fer en un document Word o Google docs i m’envieu el document a : englishsantjordischool@gmail.com, indicant el nom de l’alumne/a, el curs i Task 4.

Si teniu algun problema enviant l’activitat per correu, pengeu-lo a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.

Teniu fins el proper 16 de juny per enviar-ho.

Moltes gràcies i una abraçada molt forta!

Rose

 

********************************************************************************

TASK 3

Hello everyone!

I love your vídeos of the catwalks! Congratulations!

Heu fet unes passarel·les increïbles! Si encara no m’heu enviat el vídeo, feu-lo quan acabeu l’activitat!

We say goodbye to the clothes and we say hello again to the food!

Amb la Laura vau treballar molt l’alimentació, anem a fer un parell d’activitats dels aliments.

Avui anem a fer un Reading online! (Comprensió lectora).

En el següent enllaç trobareu un petit text d’un noi. Llegiu-lo tranquil·lament un parell de vegades i quan acabeu, podeu donar-li al vídeo i escoltar el text mentres el llegiu:

READING ACTVITY

Aquí teniu algunes paraules que potser us resulten una mica difícils, us ajudo amb imatges o amb la traducció en català:

DIFFICULT WORDS_READING

 

Ara que ja entenem el text podem fer les diferents activitats, a sota del text hi ha 4 activitats que a mesura que es van fent, van sortint les correccions i podem veure en que ens hem equivocat i tornar al text a mirar a on estava la resposta.

Si feu la sopa de lletres (Wordsearch) en un mòbil no funciona, no passa res.

Us deixo un petit vídeo on explico una miqueta això:

VIDEO EXPLICACIÓ

Quan acabeu, escriviu-me un correu electrònic a englishsantjordischool@gmail.com explicant-me com us ha semblat l’activitat:

  • The reading activity is easy.
  • The reading activity is a little difficult.
  • I like the activity.
  • I don’t like the activity.
  • The activity is OK.

També em podeu explicar si havia alguna paraula difícil que heu hagut de buscar al diccionari o bé si teniu algun dubte, m’ho pregunteu. No cal enviar les activitats del Reading, ja que les correccions ja les veieu a mesura que feu les activitats.

Indiqueu en el correu electrònic el nom de l’alumne/a, el curs i Task 3.

Teniu fins el proper 2 de juny per enviar l’activitat.

 

Aquí teniu un diccionari online per si el necessiteu en qualsevol moment:

https://www.wordreference.com/

 

Per si no podeu fer la sopa de lletres de la Reading activity i us ve de gust fer una, aquí en teniu una que he fet de la roba. En principi sí que funciona en tots els dispositius!

WORDSEARCH

Thank you!

Hugs,

Rose

 

********************************************************************************

TASK 2

Hello again!!

Moltes felicitats pel tot el treball que esteu fent! Estic molt contenta amb la vostra feina 🙂

Continuem amb les peces de roba!

Ara ens anem a convertir en models! Anem a caminar per una CATWALK, una passarel·la de models!

Què hem de fer? Escriure en un full, Word, Google docs… la roba que porteu avui:

I’m wearing…

Després, us han de gravar caminant com si estiguéssiu en una passarel·la i dir la roba que porteu.

Si algun germà, germana, mama, papa… us pot ajudar, escriviu també la seva roba:

She’s wearing…

He’s wearing…

Que camini  també per la vostra passarel·la i descriviu la seva roba.

Recordeu, que en la Task 1 hi ha el vocabulari de la roba per poder consultar-ho tantes vegades ho necessiteu. Recordeu també que primer diem el color de la roba i després la peça de roba.

Us deixo també els colors per si algú ha de consultar com s’escriuen.

 

En el següent vídeo la Rose us ho explica i diu un exemple:

Video explicació i exemple

La Rose escriuria:

I’m wearing blue jeans, a black and white sweater and orange flip-flops.

She’s wearing a purple dress and black boots.

He’s wearing a white t-shirt, black jeans and white trainers.

 

Quan tingueu escrites les frases i el vídeo acabat, envieu-lo tot a englishsantjordischool@gmail.com, indicant el nom de l’alumne/a, el curs i Task 2.

Si teniu algun problema enviant el vídeo per correu, pengeu-lo a la carpeta Drive que us he enviat pel Tellfy, indicant el nom de l’alumne.

Teniu fins el proper 19 de maig per enviar-ho.

 

Moltes gràcies i una abraçada molt forta!

Rose

********************************************************************************

CRITERIS D’AVALUACIÓ 3r TRIMESTRE

Hola famílies, us informo dels criteris d’avaluació d’aquest tercer trimestre, per qualsevol dubte, escriviu-me.

  • Escoltar vídeos/àudios senzills.
  • Practicar la lectura i escriptura en anglès amb textos curts.
  • Fer petites presentacions orals en vídeo.

********************************************************************************

TASK 1

Hello everyone!

Let’s practice the clothes! Are you ready?

VOCABULARY VIDEO

Aquí teniu com s’escriuen les paraules:

 

Per poder practicar aquest vocabulari que moltes paraules ja les coneixem, podem fer un Memory. Us deixo aquí un fet, però no cal que l’imprimiu, podeu fer-lo vosaltres mateixos,  dibuixar les peces de roba y escriure els noms i retallar-los. Preparats per jugar? Recordeu que quan girem una targeta hem de dir el nom en anglès. Si no recordeu el vocabulari, sempre podem mirar la imatge que us he posat o mirar en el vídeo com es diu.

MEMORY CLOTHES

It’s time for a story!

Mireu aquesta petita història i després contesteu les següents preguntes. Podeu veure el conte tantes vegades necessiteu per poder contestar les preguntes:

THE ROBBER’S CLOTHES

The robber’s clothes listening (video)

Per últim! És hora de dibuixar!

En el següent document hi ha 5 frases descrivint la roba que porten uns nois i noies. La primera frase que està en verda és l’exemple, per això la Rose ha posat una foto amb la roba de la descripció.

Ara vosaltres heu de dibuixar les noies i els nois de la frase 2, 3, 4 i 5.

Recordeu!    She = Ella   /     He = Ell

Reading and drawing

Quan acabeu, envieu-me les respostes de les preguntes del vídeo, poden ser escrites en un full a part amb llapis i li podeu fer una foto o bé en un Word, Google docs… com us vagi millor. També, envieu-me els dibuixos de les descripcions de la roba de les noies i nois.

Envieu-me les dues activitats a englishsantjordischool@gmail.com, indicant el nom de l’alumne/a, el curs i Task 1.

Teniu fins el proper 5 de maig per enviar-ho.

En el tellfy us passaré una carpeta Drive per si teniu problemes en enviar la feina per correu. Si decidiu penjar la feina a la carpeta, si us plau envieu-me igualment un correu electrònic dient que heu penjat la feina, ja que d’aquesta manera tindré el vostre correu electrònic per fer-vos el retorn de l’activitat, si no, no sabré a qui dirigir-me.

Gràcies i una abraçada!

See you soon,

Rose

********************************************************************************

CONTINUEM PRACTICANT A CASA!

Continuem treballant els animals?

Anem a fer més descripcions, però ara a partir d’un vídeo. Escolliu un animal de la següent web de youtube:

ANIMALS VIDEOS

Agafeu els vídeos que siguin més curts. Després cal que completem la següent activitat amb la informació del vídeo. Si en algun vídeo no apareix tota la informació, podem intentar completar-la amb el que sabem, buscar la informació per internet o bé escollir un altre vídeo. No l’heu d’imprimir, la podeu fer en un full a part.

Animal activity

No os oblideu de fer un petit dibuix del vostre animal.

Aquí teniu un exemple:

Si us agrada molt l’activitat  podeu fer-ne dos animals o els que vulgueu.  Gaudiu d’aquests vídeos que ens expliquen moltes coses!

Sé que són una mica difícils d’entendre, així que no us espanteu, gaudiu de les imatges. També podeu posar els subtítols d’aquesta manera:Si veieu que un vídeo és molt difícil busqueu un altre en el mateix enllaç que us he posat abans.

Envieu l’activitat al meu e-mail: englishsantjordischool@gmail.com.

També, us deixo la correcció d’una de les activitats que us vaig proposar, per si algú l’ha fet i no m’ho ha enviat que ho pugui corregir: WORKSHEET parts dino_CORRECTIONS

 

********************************************************************************

PRACTIQUEM A CASA

Podem continuar practicant l’anglès a casa. Hem acabat ja els esports, però sempre els podem repassar i aprendre nous esports amb aquests jocs:

MEMORY SPORTS

MATCH GAME

MATCH GAME 2

MATCH GAME 3

MATCH GAME 4

SPORTS EQUIPMENT

SONG CAN

ACTIVITY ABOUT THE SONG CAN

Tot just, hem començat a repassar les parts dels cos i en especial dels dinosaures amb un parell de paraules noves. Podem fer diferents activitats a casa per practicar aquest nou vocabulari, per exemple:

– Dibuixar dinosaures i escriure les parts del cos. Aquí teniu un exemple.

– Podem fer aquesta activitat escrita també. WORKSHEET parts dino

– Podem jugar al bingo amb números i les parts del cos del dinos. Bingo

Aquí teniu també els numbers per poder jugar el bingo i per anar practicant. Numbers

– Podem fer descripcions d’animals o dinosaures. Podem fer un dibuix o enganxar una foto i escriure frases sobre l’animal. Uns poso alguns exemples. EXAMPLES ANIMALS DESCRIPTIONS

Totes les activitats que feu que no siguin online, les afegerim a la carpeta d’aprenentatge (Orange folder) i us les corregiré.

Per últim, també podeu fer jocs online sobre aquest tema:

DINOSAUR PARTS

BODY ANIMALS

DINOSAUR STORY

INFORMATION ABOUT DINOSAURS

********************************************************************************

SPEAKING ACTIVITY IN CLASS

BAR GRAPH – CANVAS

********************************************************************************

ART IN ENGLISH

During this 1st trimester we worked Art in English. We have known the beautiful Monet’s paintings and we have made different activities. You can see some photos:

PHOTOS

********************************************************************************

THE LIBRARY

********************************************************************************

GAMES TO PRACTICE

MONTHS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3277388/months_of_the_year.htm

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3415644/days_months_seasons.htm

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/42986/the_months_of_the_year.htm

ANIMALS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3522450/animal_crossword.htm

HALLOWEEN

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3329102/halloween.htm

********************************************************************************

WELCOME TO 3rd grade!

The songs we are working in class to practice at home!

*****************************************************************************************

FOOD GAMES

Un joc per practicar el menjar en anglès!

MATCH

WORDSEARCH

MATCH GAME

MEMORY

*******************************************************************************

LET’S PRACTICE THE FOOD!

Comencem a treballar el menjar en anglès! Podem tornar a escoltar el conte i la cançó que estem treballant a classe:

Story

Song

*******************************************************************************

MORE GAMES TO PRACTICE THE PARTS OF THE HOUSE

GAME 1

GAME 2

*******************************************************************************

ANIMALS DESCRIPTIONS

Durant el primer trimestre hem treballat els animals de la jungla i com fer petites descripcions d’aquests animals. Vam preparar unes descripcions especialment pels alumnes de 1r per a que puguessin esbrinar quins animals descriviem.

Mireu que bé ho vam fer!

VIDEO ANIMALS DESCRIPTIONS

*******************************************************************************

GAMES TO PRACTICE

BODY

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/1208326/our_body.htm

MONSTER

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/2997516/monsters.htm

DAYS OF THE WEEKS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/3283345/days_of_the_week.htm

https://dailyelite.org/en/2017/10/29/day-missing-free-online-game/

COLOURS

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/2099943/colors.htm

https://es.educaplay.com/es/recursoseducativos/1798912/colours_and_numbers.htm

*******************************************************************************

FINGERS, ELBOWS, HIPS AND ANKLES

Una nova versió de la cançó que ja no coneixiem

VIDEO SONG

********************************************************************************

JINGLE BELLS ROCK

Per practicar la Christmas song a casa! 🙂

XMAS SONG

**********************************************************************************

WELCOME TO 2nd GRADE!

Continuem aprenent anglès gaudint!

Deixem les fotos i els vídeos del curs passat en aquesta pàgina per si voleu tornar a veure’ls!

**********************************************************************************

THE LITTLE FISH AND THE GOOGLES

El gran dia ja ha arribat, representem algunes de les cançons que treballem a anglès i a Educació Física. També hem treballat una petita història i ens convertim en animals marins!

Mireu que bé ho hem fet!

VIDEO OBRA

**********************************************************************************

ONLINE ACTIVITIES

Activitats per jugar i aprendre!

PARTS FACE

PARTS FACE 2

BODY ‘PASAPALABRA’

ROOM ON A BROOM ACTIVITY

COLOURS MEMORY

COLOURS WORDSEARCH

CLASSROOM OBJECTS

NUMBERS

**********************************************************************************

CORNERS and SONG

Hem tornat a fer racons, mireu com ho hem fet:

Clothes Corners

També hem cantat i ballat una cançó molt divertida sobre els feelings, mireu!

SONG

**********************************************************************************

CORNERS IN CLASS

Per acabar de treballar els animals, vam fer uns racons (corners) a classe en el que els alumnes s’ho van passar genial aprenent, mireu com ho vam fer:

PHOTOS CORNERS

**********************************************************************************

ENS VISITEN ELS COMPANYS DE 2n

Els nostres companys ens han fet una sorpresa i ens han preparat un joc!

Com que han treballat les descripcions dels animals en anglès, en grups ens han descrit animals i els havien d’esbrinar amb la seva ajuda. Ens ha agradat molt aquest joc! Mireu què divertit!

VIDEO ANIMALS

**********************************************************************************

CLASSROOM OBJECTS

Hem après els objectes que utilitzem a la classe i una cançó que ens agrada molt, mireu!

Classroom objects song

**********************************************************************************

WELCOME BACK!!

Hem començat amb moltes ganes el curs i estem aprenent moltes coses!

Ara estem practicant els objectes de la classe. Ja hem après noves cançons també! Mireu que bé treballem!

FOTOS I VÍDEOS ANGLÈS