Photos

A la pàgina web de l’escola i als blocs dels diferents cursos podreu trobar fotografies de les activitats que realitzem també des del departament d’Anglès, com les obres de teatre en anglès, les activitats de padrins i fillols de P.5 i 5è, el Cookery Contest, entre d’altres.

Let’s practice our favourite songs!!

Podeu practicar o aprendre les lletres de les vostres cançons preferides amb aquests dos enllaços de pàgines web amb cançons en anglès i així practiqueu listening i writing!

LYRICS GAPS           LYRICS TRAINING

Accés al Moodle

A l’apartat “LINKS” d’aquest blog podeu trobar l’enllaç al MOODLE, per nivells, de l’escola i podreu accedir a la plataforma HEROES i d’altres recursos.

Publicat dins de Cicle Mitjà, Cicle Superior | 1 comentari

Welcome to the New School Year 2018-19 !

End of year Trivia game

Els alumnes de cinquè han preparat durant  el curs  el Trivia Game.  Per grups han creat les preguntes amb les seves respostes en diferents targetes, cada color representa una unitat treballada de vocabulari i estructures gramaticals, el tauler, les fitxes i els daus. Una bona feina que els ha servit per repassar d’una manera engrescadora i diferent els continguts treballats aquest curs a Anglès i a gaudir del treball en grup amb els companys.

Publicat dins de Cicle Superior | Deixa un comentari

The mixed-up chameleon

Com que a English a Primer estem treballant els animals, a Arts & Crafts hem vist aquest vídeo sobre el conte d’Eric Carle. Després hem dibuixat el protagonista, el camaleó.

Padrins i fillols

Els nens i les nenes de P5 vam fer unes activitats en anglès amb els nostres padrins de 5è.

Amb els  padrins de 5A  vam buscar els ous de xocolata que el conillet de pasqua havia amagat pel pati.

Cada padrina i padrí va regalar una capseta en forma de conillet a la seva fillola i fillol per guardar els ous de xocolata que anavem trobant.

Al final vam comptar els ous que cada fillol i fillola tenia a la capseta i de quin color eren, ah! Ho havíem de dir en anglès. Després els vam ajuntar tots i cadascú va menjar un ou de xocolata.

I, Els nostres padrins de 5B   ens van ensenyar una cançó molt divertida sobre el conillet de pasqua. “the bunny hops”

Primer ens van regalar un llibret amb la lletra de la cançó en anglès i uns dibuixos del conillet que ens indicava els gestos que haviem de fer.

Cada padrí i padrina va assajar la cançó amb el seu fillol i fillola.

Finalment vam posar el videoclip de la cançó i tots i totes la vam cantar i ballar.

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

Thanks to all my colleagues for your collaboration in Clara farewell….

Maniqui challenge and more ….

The 6th level students wanted to say bye to Clara with a maniqui challenge  and with some gifts.

Clara, remember that working with boys and girls is gratifying .

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Taj Mahal class say bye bye to Clara….

Today, Taj Mahal class say bye bye to Clara…They wanted to create a book with sweet words to her.

We love you, Clara.