Primer vam fer una sessió amb el Santi i després vam anar a fer un taller al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.
Taller d’electricitat i magnetisme
Leave a reply
Primer vam fer una sessió amb el Santi i després vam anar a fer un taller al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.