Taller d’electricitat i magnetisme

Primer vam fer una sessió amb el Santi i després vam anar a fer un taller al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *