BENVINGUTS A UN NOU CURS!!!

Hem començat un nou curs, un nou camí ple de noves activitats, continguts, emocions i festes. Desitjo que tots plegats ens ho puguem passar molt bé, això sí, aprofitant el temps al màxim i gaudint-ne de cada moment.

Una forta abraçada,

Roser Garcia

Resum Reunió pares 6è


One thought on “BENVINGUTS A UN NOU CURS!!!

  1. Montse

    Endavant cangurs que això s’acaba. Qui ho havia de dir, si fa res estàveu a P3. Bon curs a tothom.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *