BENVINGUTS A UN NOU CURS!!! 1 Reply Hem començat un nou curs, un nou camí ple de noves activitats, continguts, emocions i festes. Desitjo que tots plegats ens ho puguem passar molt bé, això sí, aprofitant el temps al màxim i gaudint-ne de cada moment. Una forta abraçada, Roser Garcia Resum Reunió pares 6è
Montse 20 setembre 2011 at 15:20 Endavant cangurs que això s’acaba. Qui ho havia de dir, si fa res estàveu a P3. Bon curs a tothom.
Endavant cangurs que això s’acaba. Qui ho havia de dir, si fa res estàveu a P3. Bon curs a tothom.