Colònies 2010 3 Replies Ja tenim a la vostra disposició fotografies de les colònies al Picasa. Aquí podeu veure-les.
Adri 20 maig 2010 at 22:38 Hola jo sóc l’Adri k vaig marxar del col·legi a 2n espero que us trobeu bè amics.Jo vaig anar a Girona de colònies. Adeuuuu que tingueu sortttt
a les colònies m’ho vaig passar super chachi
Les colònies van ser recetechachi
Hola jo sóc l’Adri k vaig marxar del col·legi a 2n espero que us trobeu bè amics.Jo vaig anar a Girona de colònies. Adeuuuu que tingueu sortttt