Colònies 2010

Ja tenim a la vostra disposició fotografies de les colònies al Picasa. Aquí podeu veure-les.

3 thoughts on “Colònies 2010

  1. Adri

    Hola jo sóc l’Adri k vaig marxar del col·legi a 2n espero que us trobeu bè amics.Jo vaig anar a Girona de colònies. Adeuuuu que tingueu sortttt

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *