Comencem a fer ús del nostre blog

A les aules d’educació infantil hem decidit mostrar a les famílies algunes de les activitats d’aula, ja que molts pares i mares ens han mostrat aquest interès en moltes ocasions i com que moltes vegades no és possible que els pares i mares puguin visitar-nos dins l’aula, ho farem mitjançant aquest blog.

Per aquest motiu començarem amb l’activitat que s’ha organitzat a l’escola sobre el treball del dia mundial de l’aigua, el qual se celebra el 22 de març.

Els alumnes viuran una setmana plena d’esdeveniments entorn la temàtica de l’aigua, així doncs, en primer lloc visualitzaran el conte telemàtic “La gota Carlota“.

A continuació,  cada grup-classe farà un mural de gotes personalitzades on cada nen i nena hi escriurà un desig per tal que la seva gota volti per tot el món amb aquest desig (per tal que les famílies ho pugueu veure us penjarem unes fotos dels alumnes fent aquest mural)

També realitzarem una sortida amb tots els alumnes d’educació infantil cap al riu Gaià, que està al nostre poble i hi podem anar caminant, així aprofitarem per veure com baixa l’aigua, quins animals hi podem trobar, quines plantes viuen al seu voltant…tot gaudint d’un magnífic esmorzar a l’aire lliure.

Esperem que les famílies us animeu a comentar tot allò que us anem penjant al blog un cop estigueu a casa sols o bé amb els vostres fills, de manera que ells mateixos us puguin explicar l’activitat viscuda a l’escola.

Gràcies per la vostra atenció.

Atentament

Equip de mestres d’educació infantil.