Presentació acrobàcies

Com cada any els alumnes de 2n d’ESO heu de preparar una presentació d’acrobàcies en grups de 7-8 alumnes. Com ja sabeu els vostres agermanats de 1r de primària us vindran a veure i també ho faran els de 6è.

La música també l’haureu de crear vosaltres i ho fareu amb l’Albert a música. Les possibilitats que té el programa que utilitzareu us permetrà decidir quin tipus de música acompanyarà la vostra presentació.

El que heu de tenir present és que la transició entre figures ha de ser fluida i dinàmica. Us deixo un exemple on podreu veure el que us demano. De totes formes hi ha infinitat de presentacions, tant a nivell de competició com a nivell escolar, busqueu-les, podreu agafar bones idees.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/BrIRFCrnFoo" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

2 thoughts on “Presentació acrobàcies

  1. Carla P

    HOLA DANI,HO FAN MOLT BE AQUESTES PERSONES,ESTA MOLT BE TAMBE LA MUSICA…
    BUENO DONCS RES QUE A VEURE SI ACONSEGUIM NOSALTRES FER-LA.
    adeu

    !!!!!!!!

  2. Ruth

    ola dani
    weno k es molt xulo akest video i akests nois i noies o fan
    molt pero k molt be
    i van amb el ritme de la musica i toto bastant
    be aveure si nosaltres arribem a fer aixo
    per cert crec k aurias d’anunciar la meva idea amb cartells
    si la vols fer de veritat
    i k sigui obligatori k ens pasarem molt be

    adeu

    aTt: Ruth 2n Eso B

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *