Benvoguts,
La 8 i Mig és una autèntica caixa de sorpreses. Aquesta setmana tot i que, en principi, no estava prevista programació en VOS, de sobte, i sense avís previ he descobert una autèntica delícia turca. Es tracta de Soul Kitchen de Fatih Akin, un director turc afincat a Alemanya que ja ens té acostumats a títols força interessants com Contra la pared i On the Other Side (Al otro lado), entre les més recents.
Soul Kitchen és una comedia trepidant que ens farà passar una bona estona entre cuines i música, en una ambient agradable. Així doncs, sense oblidar-vos del bacallà amb samfaina, les orelletes, els bunyols de Setmana Santa i la mona, no deixeu de passar per la 8 i Mig a degustar cuina d’un turca, servida a Hamburg i amb certes flaires de Shangai.
Bon profit,
RATATOUILLE
bien!
gràcies per pensar en els que no anem a les processions!
salut pel 8imig
Felicitats!!!
Ja saps posar comentaris, ara això ja no serà un monòleg ni un seguit d’adulacions entre alguns col·laboradors i la Rateta.
Petons
Però ¿en VO?
per portar-vos la contrària, espero que el senyor akin millori a les properes pel·licules i torni als bons moments de contra la pared. soul kitchen m’ha semblat previsible des de les primeres seqüències.