Category Archives: General

JORNADES ATLETISME 2013

Ja tenim el vídeo de les jornades d’atletisme amb moltes fotos dels participants. N’hi ha de molt maques i divertides que us faran recordar algunes de les bones estones que vam passar. Aquest any vam batre el rècord de participants…sou tant esportistes!!!
Aprofiteu aquestes festes nadalenques per gaudir-lo.
Gràcies David Matarín, pare del Bernat Matarín de 6èA, per regalar-nos una estoneta del teu temps, elaborant aquest vídeo!
BONES FESTES CAMPIONS DEL FERRÀ!!!

Atletisme 13.7 from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.

1a Jornada d’atletisme.Octubre 2012

Notícia fresca!!!Aquí us arriba una imatge de la 1a Jornada d’atletisme d’aquest curs.
El temps ens va acompanyar,encara que de bon matí feia una mica de fresca.Aquest curs hi van participar molts nens i nenes d’altres escoles.Nosaltres,els del Ferrà, érem de 50 a 60 participants.No ho semblava,oi?Per nosaltres tot un èxit.Animeu-vos i pugeu a les pistes d’atletisme : passarem una bona estona junts!!!

JORNADES D’ATLETISME…ja era hora!!!

Ja era hora!!! I tant que era hora…aquí les teniu: les fotos de la jornada d’atletisme que van fer al primer trimestre. Us agraden?
En David Matarín ens les va passar fa molts i molts dies. Gràcies David!!!
Pel que fa als corredors i corredores enhorabona, tots i totes ja sabeu que sou els campions del Ferrà!

Els estiraments

Els estiraments (clica aquí )

Els ESTIRAMENTS són una part molt important de l’exercici físic ja que ens ajuden a prevenir lesions, milloren la nostra flexibilitat… S’haurien de fer tant abans com després de qualsevol activitat física continuada, a l’escalfament i en la recuperació.

Els estiraments es poden fer a qualsevol lloc, a casa, a la muntanya…. Quan s’efectuen els estiraments, els hem de fer d’una forma suau i lenta, sense cap moviment brusc i evitant els rebots.
Voleu practicar?Doncs endavant!!!

CAMPIONAT D’ATLETISME ESCOLAR 2011

El passat 2, 9 i 16 d’octubre de 2011, els nens i les nenes de la nostra escola van participar a les jornades escolars d’atletisme, organitzades pel CAO (Club Atletisme Olesa). Tots junts vam gaudir amb l’esforç dels que participaven i amb els ànims de la gent.

Després de participar a les tres jornades, l’escola Povill va aconseguir la 1a. posició, nosaltres, els del Ferrà, la 2a i el Daina la 3a.

FELICITATS A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!!