El passat 2, 9 i 16 d’octubre de 2011, els nens i les nenes de la nostra escola van participar a les jornades escolars d’atletisme, organitzades pel CAO (Club Atletisme Olesa). Tots junts vam gaudir amb l’esforç dels que participaven i amb els ànims de la gent.
Després de participar a les tres jornades, l’escola Povill va aconseguir la 1a. posició, nosaltres, els del Ferrà, la 2a i el Daina la 3a.
FELICITATS A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!!