ELI ENS HA PREPARAT UN JOC MOLT BONIC. ES TRACTA DE TREBALLAR LES EMOCIONS.
CADA ALUMNE HA SORTIT ON ESTAVA ELI AMB UN PÈTAL AMB EL SEU NOM I TOTA LA CLASSE LI HA DIT UNA COSA BONA A L’ALUMNE … (TREBALLADOR/A, SIMPÀTIC, FA LES FITXES BÉ, PINTA BÉ, COMPARTEIX, GENERÓS/A, ESCOLTA A LA MESTRA I ALS COMPANYS, TREBALLA EN SILENCI, ÉS ORDENAT/DA, ÉS BON XIQUET/A, GUAPO/A… I L’HEM ENGANXAT A LA FLOR FINS COMPLETAR-LA.
HA QUEDAT MOLT BONIC I HAN SORTIT TRES FLORS AMB EL NOM DE TOTS ELS XIQUETS I XIQUETES DE LA CLASSE I TAMBÉ EL D’ELI I NOÈLIA.
AL FINAL HAN FET UNA FITXA AMB UNA FLOR CADASCÚ. HAN PINTAT TOTS ELS PÈTALS AMB EL NOM DELS XIQUETS O XIQUETES DE LA CLASSSE .
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I TOTS HEM APRÈS MOLT.