Instruccions

Inscripció

El període d’inscripció s’obrirà el 7 d’abril i es tancarà el 30 d’abril de 2021, mitjançant el formulari següent:

Cada centre podrà inscriure un nombre il·limitat d’equips, de fins a 3 alumnes cada un. Serà cada professor qui inscriurà els equips, detallant la informació següent:

• Nom i codi del centre.
  • Dades del professorat.
  • Nom de l’equip.
  • Nombre total d’alumnes de l’equip.
  • Nom i cognom dels alumnes integrants de l’equip.

S’ha d’omplir un formulari per cada equip que es vol inscriure al concurs.

Informacions per al professorat

Les informacions generals del concurs les podeu trobar en aquest mateix bloc.

Els professors de la matèria de cada centre que s’inscriguin al concurs rebran les instruccions concretes i els codis d’accés al concurs via correu electrònic uns dies abans del concurs.

Cada professor s’encarregarà de la coordinació de les proves del seu centre.

Enguany el concurs es realitzarà del dilluns 3  al divendres 14 de maig (ambdós inclosos).

El professor de la matèria gestionarà els aspectes següents:

• El nombre de grups que participaran en representació del seu centre.
  • La inscripció dels grups participants.
  • La data i hora de realització de les proves durant el període del concurs. Cal tenir molt present que és un concurs realitzat dins l’horari lectiu i és el professor que destina una hora de la seva matèria a realitzar-lo i, per tant, ell mateix decideix l’horari dintre dels dies destinats al concurs.
  • Ajudar als grups a accedir correctament als problemes i verificar que cada grup utilitza el codi d’usuari i la contrasenya correctes.
  • Donar suport a tots els grups perquè realitzin la tramitació correcta dels resultats dins del temps previst.
  • Vetllar perquè els diferents grups no s’ajudin entre ells en la realització dels problemes.

Abans de la prova i el dia de la prova

Podeu consultar la informació en els següents arxius:

BASES CONCURS Econoreptes 2021

Abans de la prova

Dia de la prova

Accés al concurs

Aquest accés només serà actiu durant el període del concurs.

Per accedir al concurs Econoreptes cliqueu l’enllaç següent:

I per revisar els vostres resultats, aquí teniu les instruccions que heu de seguir: