ELS MÚSICS (aula El Pi)

A la classe dels músics som tres nens i tres nenes. que venim a l’escola molt contents tot i que hi ha algun matí que plorem, perquè encara ens costa deixar la mare. Però la Mercè i la Rosa fan que aquesta separació sigui cada vegada més fàcil iens preparen activitats molt divertides.

Juguem amb papers de colors, ens embrutem de pintura de fang i de farina, ens emfilem a pilotes grans i petites, cantem un munt de cançons i ens acaronen quan veuen que estem tristos.

La Pepi és la nostra fisioterapeuta. Ens fà treballar molt tot el nostre cos, ara amunt, ara avall, cap a un cantó, cap a l’altre. Sortim molt cansats però contens del seu departament.

Hi han uns dies de la setmana que anem a fer intercanvi amb altres grups de l’escola. Ens agrada molt fer aquesta activitat ja que al estar amb altres nens i nenes tots junts aprenem a coneixens una mica millor!!!

Les monitores de menjador son la Mercè la Gemma i la Chari, elles son molt divertides i ens donen molt bé el menjar.

Que bé que ens ho passem a la classe dels músics!!!