AMPA

A l’Escola Bressol Tabalet tenim una AMPA molt activa i participativa. Preparem conjuntament amb l’equip de mestres diferents activitats tant adreçades als imfants com d’altres destinades als pares i mares.

Per Nadal fem una festa a un centre civic on portem un grup d’animació i organitzem un brenar on mengem turrons neules sucs i cava.

A part de moltes altres activitats, per cloenda del curs organitzem unes col·lonies que ens ho passem d’allò més bé i també finalment fem un sopar al pati de l’escola on pares i mestres sopem i preparem petites representacions corals.

Creiem que aquesta relació entre pares, mares, mestres, nens i nenes és imprescindible per al bon funcionament de l’escola i especialment per els nostres imfants.