‘Aprenem amb la Júlia”, un projecte de Ràdio Arenys per donar visibilitat a l’autisme. La cinta mostra el dia a dia d’una família amb una filla, la Júlia, afectada per aquest trastorn. El projecte i l’activitat que s’expliquen en el documental es realitzen a Arenys de Mar al Centre de Integral de Recursos de Junts Autisme, els pares de la Júlia relaten com van encaixar el diagnòstic de la seva filla i com han après a conviure-hi.
De manera distesa la Maika i el Jose expliquen com ha estat el procés d’assabentar-se que la seva filla pateix autisme i el que significa conviure amb aquest trastorn dia a dia. La Júlia és una nena preciosa que omple la pantalla de llum, el títol del documental dóna la volta i finalment som tots nosaltres els que “aprenem de la Júlia”.
Hola
Us vull donar les gràcies per la publicació i difusió del documental, Aprenem amb la Júlia al vostre bloc. Un documental fet amb molta sensibilitat i estima.També us voldria demanar que esmeneu un error que he trobat en la mateixa. A través del dia a dia de la família de la Júlia el documental explica la tasca i el suport d’Aprenem Maresme, ara Fundació Junts Autisme. Tot i haver compartit part del nom i logo amb Aprenem durant uns anys, hem estat sempre entitats diferents amb projectes diferents.
El projecte i l’activitat que explico en el documental es realitzen a Arenys de Mar, al Centre de Integral de Recursos de Junts Autisme.
Si us plau us demano que linkeu la pàgina web correcta a la publicació i esmeneu l’error, aquí us la deixo; http://www.juntsautisme.org
Per qualsevol altre aclariment us podeu posar en contacte.
Moltes gràcies per avançat.
Neus Payerol
Neus,
Disculpa l’errada, ja he fet la modificació que m’has indicat i espero que ara ja trobis correcta, tota la informació. De totes maneres, al web de Ràdio Arenys, encara hi consta l’altra adreça.
Moltes gràcies, per informar-nos.
Una abraçada, Emilia 😛