L’aula de violí

A l’aula de violí alumnes de totes les edats  ( infants, nens, joves, adults, jubilats) poden aprendre a tocar aquest instrument  en classes individuals, classes de petit grup, classes col.lectives, amb pares a l’aula  ( o sense, segons edat), amb mètode tradicional o mètode Suzuki, interpretant música clàssica, popular catalana,  tradicionals d’arreu del món, blues, jazz… I a més tenen l’opció de participar en petits grups o conjunts instrumentals de diferents formats, corda, combo, orquestra…

Si el teu fill o tu heu escollit el violí, abans de començar les classes cal que tingueu en compte:

– demanar consell al professor de la mida del violí i accessoris necessaris. NO compris cap instrument sense abans consultar-ho a un professional ( i menys per internet).

– informa’t bé dels diferents mètodes que imparteix el professor de l’escola on aniràs i escull el que s’adapti més a la realitat del teu dia a dia. NO escullis un mètode per què està de moda, o bé el veí o amic ho fa.

– per aconseguir un bon progrés amb l’instrument cal proposar-se una pràctica diària. Així com un entorn musical escoltant molta música en directe o enregistrada.

– Per últim facilita un espai còmode on sempre tinguis el violí a punt . No el guardis dins l’armari.

Si ja ets alumne demana’m la clau d’accés a les pàgines següents . Hi trobaràs materials per complementar el que treballem a l ‘aula.