FEM JARDÍ

jardi

El curs 2008-09 varem començar a plantar al nostre jardí un llimoner per tal de poder observar i estudiar els canvis que es vagin produint. A més de la seva bellesa i olor, és un arbre fruiter que pensem que pot aguantar bé en aquest raconet asolellat de l’escola i ben guarit del vent i del fred i que es troba a la part sud del centre.

Durant el curs 2009-10 ha vingut la sra Montse Ureña, una mare de la classe, per explicar-nos la poda del llimoner i la lluna adequada per fer-la.
Hem plantat força plantes per a millorar el nostre jardí que, aquesta primavera ha començat a fer goig.
Després de l’estiu, però, en fer neteja del centre, ens han arrencat algunes plantes i maduixeres. No ens desmoralitzem i el proper curs tornarem a refer al nostre petit jardí.

CURS 2010-11

ESTUDI D’UNA PLANTA JARDÍ DEL PARC DE L’ESCOLA:

Wisteria sinensis

p3250916

Classificació científica
Regne:Plantae
Divisió:Magnoliophyta
Classe:Dicotiledónea Magnoliopsida
Subclasse: Rosidae
Ordre:Fabales
Família:Fabaceae
Subfamília: Faboideae
Tribu:Millettieae
Gènere:Wisteria
Espècie:W. sinensis
Nombre binomial

Wisteria sinensis: ÉS UNA PLANTA ENFILADISSA QUE ES TROBA AL PARC AL COSTAT DE L’ESCOLA!!!

Wisteria sinensis, visteria xina o glicina és una espècie botànica de planta llenyosa, lleguminosa, caducifòlia, perenne, trepadora del genus Wisteria, endèmica de Xina. Les llavors i les beines de Glicina són molt verinoses si es mengen.

AVUI ARRIBA LA PRIMAVERA

Plantem de nou noves plantes, treiem les males herbes del jardí i les llencem al compostador.

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>