Ens preparem per l’arribada del Rei Carnestoltes!

ACTIVITATS PRÈVIES:

Els nens i nenes de l’escola es preparen per l’arribada del tan esperat “Rei Carnestoltes”. Hem preparat, junt amb els companys i companyes de cicle inicial, una sèrie d’activitats. Cada classe, P4, P5 i 1r han fet una recerca d’informació sobre aquest personatge. També ha sortit el nom de “La Vella Quaresma”, de la qual, també hem buscat informació.

Després hem escoltat a YOUTUBE el conte del “Rei Carnestoltes i la Vella Quaresma”

Una vegada saben qui són els personatges, tots plegats hem decidit com serà el Rei Carnestoltes! Cada classe prepararà una part de la disfressa. Els nens i nenes de P4 i P5 realitzaran el cap del Rei amb un globus, paper de diari, aigua i cola blanca i els de 1r faran una capa estampada de molts colors!!

AQUEST ÉS EL RESULTAT DEL NOSTRE REI CARNESTOLTES!

ARRIBADA REI CARNESTOLTES

1 Classe de P4

El Rei Carnestoltes ens ha portat unes consignes:

DILLUNS: El dilluns vindràs amb un cap divertit, tant si ets gran o petit, a veure qui serà el més atrevit!

DIMARTS: El dimarts un llaç o una corbata portaràs.

DIMECRES: A meitat de setmana, perquè ja no t’hagis de vestir, amb un pijama hauràs de venir!

DIJOUS: El dijous si a la classe vols passar, la cara pintada hauràs de portar.

DIVENDRES: El divendres per acabar, la nostra disfressa ens posarem i amb molta xerinola la lluirem.

Hem començat un recull de totes les activitats amb el programa Open-Sankoré, de manera que, tots els companys i companyes puguin veure l’evolució del projecte i aportar noves idees!

Recull pel projecte