Portrait

Hi ha serveis web que us demanen que pengeu la vostra imatge, per tal de poder-vos identificar. Entre els diferents espais, podem posar d’exemple l’entorn Moodle, on es fan els cursos telemàtics de la XTEC. Aquestes petites imatges s’anomenen avatars.

Moodle

Un avatar és una representació gràfica, generalment humana, que s’associa a un usuari per a la seva identificació. Poden ser fotografies, dibuixos artístics i fins i tot representacions tridimensionals, si la tecnologia ho permet.

Portrait és una aplicació web 0n podreu crear el vostre propi avatar i on podreu fer que els vostres alumnes creïn els seu propi, intentant que s’assemblin el màxim possible a la seva imatge personal.

A part de la utilitat que abans hem comentat, els podeu fer servir per identificar treballs personals, per crear jocs de memòria, per col•locar als penja-robes, per realitzar descripcions dels alumnes,…

Emilia Portrait

Clica a sobre la imatge per accedir al lloc web:

Portrait

Després de crear i modificar la vostra imatge, la podreu descarregar clicant el botó “Download”.