Activitats amb els nostres fillols i les nostres filloles
Hola!! Som la classe de 4t A. Els nostres noms són : Joan, Estela, Ariana, Adrian, Biel i Naiara. Us parlarem de les dues activitats que hem fet aquest curs amb els nostres fillols i les nostres filloles: una va ser la sortida al bosc de Sant Genís i l’altre cuinar panellets.
SORTIDA AL BOSC DE SANT GENÍS
El dilluns 22 d’octubre, al matí, de dos quarts de deu a les onze, vam fer una sortida al bosc de Sant Genís, que és el bosc que està a la vora de l’escola. Aquesta activitat la vam fer amb els fillols i les filloles. Pel camí, vam agafar fulles i vam veure bolets, castanyes i aglans. El que més ens va agradar d’aquesta sortida és compartir jocs a l’aire lliure amb els nostres nous amics i amigues de P4.
CUINAR PANELLETS
El dilluns 29 d’octubre, al matí, vam fer panellets amb els nostres fillols i filloles. Ens vam repartir amb dues classes de P4 i vam elaborar amb ells i elles els panellets. Els panellets que vam fer són: coco, cacau, ametlla, pinyons i cirera. Aquesta activitat la vam fer aprofitant que era la Castanyada. Els panellets que més ens va agradar són: els de cacau a l’Ariana,el Biel, el Joan i l’Adrian, els d’ametlla a l’Estela i els de pinyons a la Naiara.
Trobareu unes fotos d’aquestes activitats clicant AQUÍ
