Us deixo una altra feina, ja vam veure aquest vídeo a classe, torneu-lo a mirar, i mireu de fer un comentari intentant relacionar-lo amb el que ens passa a l’aula cada dia.
El dilluns publicaré els comentaris.
Penseu molt!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7V7MOk0FZrg[/youtube]
El conill és molt golafre perquè ell sol se queda amb la pastanaga més gran i no hem sembla bé que els altres competeixin per un conill.
M’agrada molt aquest vídeo perquè intenten guanyar i no és rendeixen, cosa que a la classe no ho fem si una cosa a la primera no la aconseguim no ho intentem més.
M’ha agradat molt perquè jo crec que el que ens intenta mostrar el vídeo és que ens hem de esforçar-nos per aconseguir el que volem.
Aquest vídeo és el mateix que passa a classe perquè ens barallem i no arribem a aconseguir un objectiu.
A mi em sembla que és com el que passa a classe, que quan tots volem una cosa, ens barallem fins que ningú ho aconsegueix.
Penso que aquests caçadors no pensen que hi ha més d’un conill al món.
Hem sembla que es barallen per una tonteria i que podrien haver-se juntat i repartir-se la pressa. Finalment no han aconseguit res, només han aconseguit barallar-se per una tonteria.
A mi m’ha agradat molt que se l’hagi emportat l’àguila, perquè els dos caçadors es barallaven, però també una mica de pena pel conill.
A mi no m’ha agradat el vídeo perquè el que passa és que estan barallant-se per agafar al conill, però després ho fan per res, perquè una àguila s’ho emporta.
M’agrada molt el vídeo és molt graciós, però en comptes de lluitar per aconseguir el conill podrien caçar-lo entre tots dos i aixi podrien haver-se menjat el conill.
Aquest vídeo sembla la nostra classe, perquè fem una baralla o una cursa per aconseguir una cosa, ho podrien fer junts, no costa res.
Aquest vídeo és com la nostra classe, gairebé sempre ens barallem.
No costa gens fer coses tota la classe junta.
Aquest vídeo representa que un sol no pot, que si s’haguessin ajudat podrien haver agafat el conill.