ÈXIT TOTAL DEL MERCAT SOLIDARI !!

Benvolgudes Famílies CUEME!

ahir dilluns 10 de juny, les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un  van realitzar la venda dels seus productes.

Aprofitant que és el dia del mercat municipal   van  ser una parada més de venda! Com que era dia festiu per a moltes famílies varen tenir molt de moviment i van estar d’allò més enfeinats!  La  venda va ser tot un èxit! Ho van vendre tot!

Ha estat una jornada molt bonica  on hem pogut veure tots els infants , amb  cares de felicitat i satisfacció!

De ben segur que no oblidaran aquesta experiència!

Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible i ha ajudat a les nostres cooperatives a tirar endavant el seu projecte!

Us adjuntem un petit recull del dia d’ahir:

PRODUCTES DE VENDA ENLLESTITS!!

Benvolgudes Famílies CUEME!

Les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un   ja tenen els productes enllestits!

Han estat dies intensos plens d’il·lusió i molta dedicació!

De ben segur que el dilluns els vendran tots!!

Us hi esperem!

Dilluns  10 de Juny de 9.00h a 13.00h al Passeig  de l’Església de Begues.

JA TENIM EL PERMÍS DE VENDA!!

Benvolgudes Famílies CUEME!

Les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un   ja tenen el permís de venda pel proper dilluns 10 de Juny, dia en què  realitzem el Mercat Solidari.

Aquesta setmana han anat l’OAC  ( Oficina Atenció al Ciutadà) de l’Ajuntament de Begues a demanar-lo!

ANEM A RÀDIO BEGUES!!

Benvolgudes Famílies CUEME!

Les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un   han anat a Ràdio Begues a parlar del programa realitzat aquest any.

Us adjuntem  l’enllaç al programa Begues Viu que s’ha emès ahir dijous amb les entrevistes a les COOPERATIVES ESCOLARS dels alumnes de 5è.
Ha estat una gran experiència!! Esperem que us agradi!

TALLER QUÈ ÉS UNA ONG?

Hola famílies CUEME!
Ens cal saber on volem destinar els nostres diners!

Aquest dimarts les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un   hem  realitzat  el Taller Què és una ONG?

Ens ha agradat molt i comencem a enfilar cap a on volem anar!

Aviat us ho farem saber!

TALLER ESTRATÈGIES DE VENDA

Hola famílies CUEME!
Les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un   han realitzat aquesta setmana  el Taller d’Estratègies de Venda!

Ens estem preparant de valent per poder dur amb èxit el Mercat Solidari de  les nostres cooperatives!

Seguim aprenent!

COMENCEM A PRODUIR!!

Hola famílies Cueme!
Les cooperatives escolars 5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un   ja hem començat la producció dels nostres productes.
Ens ho hem passat molt bé en  la nostra primera sessió de manualitats i a més a més hem fet un gran treball en equip!
Encara ens queda molt per fer….. som-hi!!!

TALLER DE PUBLICITAT I MARKETING

Hola famílies CUEME!
Dimarts 19 de març les nostres cooperatives escolars,   5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un  vam tenir l’oportunitat d’assistir  a un taller de Publicitat i Màrketing amb l’objectiu de potenciar la visibilitat dels nostres productes i extreure’n el màxim profit de la seva publicitat.

Vam aprendre a distingir, entre altres coses, quin tipus de client ens trobarem el dia de la venda  i  com  arribar de manera directa a ell.

Ara ja ens toca  dissenyar  els cartells publicitaris!  Aquest  taller ens ha ajudat molt  a  tenir les idees una mica més clares!!

Seguim treballant!

ENQUESTES DE MERCAT EN MARXA!

0

La setmana passada les cooperatives de 5è A Missió Cooperativa i de 5èB  Tots som un vam preparar les nostres  enquestes de mercat amb la informació dels nostres prototips i  amb l’objectiu de tenir dades més concretes en quant a la seva repercussió en el mercat que, com a cloenda del projecte, haurem de preparar.
Vam passar les enquestes a les famílies, amics….etc . Ara recollirem tota aquesta informació per començar ja a comprar els materials i iniciar la producció!
Continuem treballant!

ELS NOSTRES PROTOTIPS

0

Les Cooperatives Escolars  “Missió Cooperativa”  de 5è A i “Tots som un”de 5è B ja tenim enllestits els nostres prototips!

A més  ja ens hem reunit també en assemblea per escollir entre tots i totes els prototips que creiem i esperem , tinguin més èxit a l’hora d’obtenir beneficis amb la seva venda.

Aviat ens posarem en marxa i començarem a pensar quins materials necessitarem per elaborar-los. Haurem de calcular també   molt bé el seu cost!

Continuem treballant amb il·lusió!