Ja hem fet la publicitat!

Hola a tothom,

Ja hem fet la publicitat de les nostres cooperatives.

Primer de tot, ens vam formar assistint a una xerrada sobre publicitat i màrketing. Ens van ensenyar diferents maneres d’etiquetar un producte segons el client a qui va destinat. També, ens van mostrar alguns mitjans de comunicació on podríem fer publicitat dels nostres productes.

Així doncs, hem fet flyers, pancartes i pòsters que hem penjat en diferents espais de l’escola i de Begues, i hem anat a la ràdio de Begues a fer una entrevista.

Podeu escoltar l’entrevista al següent enllaç: http://bit.ly/RBBeguesViu57

Aquí podeu veure els nostres pòsters publicitaris de les tres cooperatives escolars de Begues:

Esteu convidats al mercat solidari de les nostres cooperatives el proper dilluns 21 de 9 a 13 al passeig de l’església de Begues.

No us ho perdeu!

Ja portem 2 mesos de producció!

Hola a tothom,

Durant el mes de març i abril hem fet la producció dels diferents prototips que vam escollir. Ja estan gairebé tots acabats.

Els productes són artesanals i fets a mà per tots nosaltres.

La cooperativa escolar 21 Crazy Children hem produït els imants de fang, els clauers de suro i els portaespelmes. Encara falta acabar les polseres i veurem si ens dona temps de fer algun de sorpresa.

La cooperativa escolar Les 22 estrelles hem produït imans imants, clauers i cors decoratius.

La cooperativa escolar Cristofitats hem produït ous antiestres, marcs de fotografies, polseres de la sort, clauers i un punt de llibre.

Desitgem que us agradin molt, ja que ho hem fet amb molta il·lusió i entusiasme.

Adéu.

Ja hem fet l’estudi de mercat!

Hola a tots i totes,

Durant el mes de febrer hem fet l’estudi de mercat.

Primer, hem fet moltes enquestes per preguntar als futurs clients si comprarien o no els nostres productes i quant pagarien per cadascun d’ells.

Després, hem fet el buidatge de les enquestes i hem fet gràfiques i taules per recollir tots els resultats. Ha estat una mica complicat però ho hem aconseguit amb l’ajut dels mestres!

Finalment, tenint en conte els resultats de l’estudi de mercat i el preu que vam calcular que costava comprar el material per produir cada prototip, hem acabat de decidir quins productes farem, quants exemplars de cada i el preu de venta.

Aviat us farem la publicitat amb tots els productes de cada cooperativa.

Ja hem dissenyat els prototips!

0

Durant el mes de gener hem acabat de dissenyar i presentar els nostres prototips. Els prototips són els diferents productes que podem produir i vendre. Hem muntat tres parades, una de cada cooperativa per exposar-los.

Durant el mes de febrer farem un estudi de mercat per decidir quins són els productes més adients. També farem un pressupost i cada soci i sòcia farà una aportació econòmica inicial.

Visita de la cooperativa La Closa (Bon Àrea)

0

El dia 10 de gener vam anar a visitar la Cooperativa La Closa del grup Bon Àrea. Ha estat una sortida molt interessant ja que hem observat com funciona una cooperativa. Nosaltres ja tenim en marxa les nostres cooperatives escolars i segurament podrem agafar idees per organitzar-nos millor per produir i fabricar els nostres productes.

També hem aprofitat per visitar el centre històric de Guissona i el museu d’història on hem pogut observar restes romanes i aprendre sobre la fundació de la ciutat, uns coneixements també molt útils per començar ara el nostre projecte d’història sobre Els Romans.

Ja tenim el NIF!

0

Aquest dimarts hem anat a buscar el NIF a l’ajuntament de Begues. Ens ha rebut l’alcaldessa del poble. Es diu Merçè. Hem fet una reunió els tres equips directius i la Merçè al seu despatx. Ha llegit les instàncies i nosaltres hem explicat els projectes. Ha anat molt bé. Ens han acceptat els tres i ens han donat el NIF.

Ja hem anat a l’ajuntament!

0

Avui hem anat a l’Ajuntament de Begues per sol.licitar el reconeixement de la cooperativa amb el NIF i demanar el permís per poder exposar i vendre les nostres productes al carrer. Haurem de tornar en 3 setmanes.

Hem fet el disseny del logotip!

0

Les cooperatives de cinquè ja tenim el logotip.

Primer de tot, tots hem fet un primer disseny i més tard el departament de disseny i publictat amb totes les idees ha dissenyat ja el logotip definitiu.

Cada cooperativa ha fet el seu. Serà la imatge corporativa de cadascuna de les nostres cooperatives.

Hem creat tres cooperatives!

0

Ja hem fet els primers passos per crear les nostres 3 cooperatives de cinquè: hem creat els equips de treball o departaments, l’equip directiu, hem escollit el nom, hem fet les actes de constitució i escrit les normes de funcionament o estatuts.

Benvinguts al bloc de les cooperatives escolars de l’Escola Sant Cristòfor

0

Aquest curs els grups de 5è de primària hem iniciat un projecte per crear una cooperativa a partir de la proposta CUEME (Cultura Emprenedora a l’escola), amb el suport de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Begues.

Aquest projecte el realitzarem durant tot el curs: constitució de la cooperativa, nom i imatge corporativa, finançament, producció, venda i resultats.

L’objectiu és treballar en equip de forma cooperativa, així doncs, aportar les iniciatives i les habilitats de tothom, prendre decisions, planificar i organitzar-nos amb la màxima eficiència, motivació i perseverança.