PAFF, ERA UN DRAG MÀGIC

Hola noies!

Us deixo una altra cançó perquè aneu pensant i dissenyant una activitat cada una de vosaltres (han de ser diferents, compartiu les propostes) que facilitin l’ adquisició dels conceptes del llenguatge lògic matemàtic fins als 6 anys. La fitxa de la programació s’ ha d’ entregar en paper.

PROGRAMA TV3: NO ME LA PUC TREURE DEL CAP

13 thoughts on “PAFF, ERA UN DRAG MÀGIC

  1. lluisabar

    hola, torno a ser joooo, be la meva activitat que despres la fare en paper pero la penjo per que totes la veigueu es la següent:
    LOGICA i per infants de 3 anys
    objectiu : distinguir si son iguals o diferents
    Desenvolupament:
    tres ninots que representen al nen de la cançó , un gran , petit, mitjà i tres caixes una gran , petita i mitjana . Han de saber en quina caixa va cada ninot .

  2. merilario

    Hola bona nit a totes soc la Meritxell i la meva proposta d’activitat es:

    – Infant de P3
    – objectiu: diferenciar els nombres 1 i 2
    – desenvolupament: l’educadora donarà a cada infant una fitxa on en una fila hi haurà el nombre 1 dibuixat seguit de altres amb puntets que els infants hauran de repassar i un altra línia amb el nombre 2.

  3. josefina1

    Bé, continuant amb l’activitat anterior amb la que ja treballo els colors, faré una activitat per a infants de P-2, on pintarem un drac de color verd.

  4. lluisabar

    CONCEPTES LOGICO MATEMÀTICS DEL PAFF:

    QUALITAT:
    ritme,to,durada,color (gris), emocions (trista,moix,plorar)

    QUANTITAT:
    un,dos,molt,tant,tot

    MESURA:
    llarg – longitud
    grans – volum

    TEMPS:
    sempre, enfilant-se, travessant, allunyar (espais de posició)
    poquet a poc, acabar , lentament (velocitats , relacionant temps amb l’espai)

  5. merilario

    CONCEPTES LÒGIC-MATEMÀTICS D’EN PAFF

    1. QUALITAT: de l’entorn ( persones com el nen, nobles,reis, princeps,pirates, animals com el drac )fenomens naturals com ( sol, tempesta,vent,pluja)emocions com ( trist,plorar). Els colors ( verd del drac, blau del mar, groc del sol…)
    2. QUANTITAT: un drac,un nen,tots dos, sol, molt,tant,poc,
    3. NOMBRE: podem aprendre el nombre 1, 2.
    4. MESURA: de longitud( llarg-curt)
    superficie ( rodona del sol)
    volum ( gran-petit)
    5. ESPAI: en el propi cos ( dalt-baix)direccionalitat ( cap amunt-cap avall) possició ( damunt-sota)distància ( lluny- prop)
    6. TEMPS: nit-dia,ràpid-lent, començar-acabar

  6. deliabadi

    En aquesta cançó s’anomenen MOLTS conceptes LOGIC MATEMÀTICS que podem ensenyar als infants per tal de que siguin capaços d’estructurar mentalment algun d’ aquests conceptes.

    QUALITAT:
    drac MÀGIC.
    Nit TRISTA i GRISA
    Brams de JOIA
    TRIST i MOIX

    QUANTITAT :
    MOLT llarg
    POC A POC
    TANT
    els nens es fan GRANS
    LENTAMENT

    NOMBRE:
    UN drac
    Tots DOS

    MESURA:
    Viatge molt LLARG
    LLARG coll

    ESPAI:
    Al FONS del mar
    Es va allunyar.

    TEMPS:
    Viuen per SEMPRE

    RELACIÓ ENTRE OBJECTES:
    Nobles reis i princeps…… i quan el puff els va …..
    Els pirates van marxar.

  7. yaminabou

    hola
    la qualitat: drac màgic, trita, grisa, trist i moix
    la quantitat: molt, tant, poc a poc, un dos, sol
    el nombre: un i dos
    la mesura: petit, gran, llarg
    l’espai: al fons, allunyar,
    el temps: per sempre, nit, lentament,
    la meva activitat esta relacionada amb el concepte de l’espai(al fons)

  8. immamarti

    Conceptes lògic-matemàtics que s’identifiquen en la canço:

    _ QUALITAT: Drac màgic,nit gris i trista, trist i moix

    _ QUANTITAT: un drac sol,se l’estimava molt, pirates,dracs,nens,nen, drac.

    _ NOMBRE: Un drac,un nen, tots dos, una nit.

    _ MESURA: nen petit, viatge molt llarg, els nens es fan grans, llarg coll.

    _ESPAI: fons del mar, enfilant-se(dalt), lluny.

    _TEMPS: de sol a sol(dia),sempre,nit,lentament.

    _ RELACIONS ENTRE OBJECTES: Els dracs, els nens, els pirates.

  9. immamarti

    Activitat proposada:

    per treballar el concepte lògic- matemàtic del temps.

  10. miriamart

    Hola!!

    CONCEPTES:

    1.Qualitat:

    Màgic,trista,gris,moix.

    2. Quantitat:

    Molt, dos, sol, tant, molt.

    3. Nombre:

    Un drac, tots dos, una nit.

    4. Mesura:

    Llarg, gran, petit.

    5. Espai:

    Fons?¿, sortir, allunyar.

    6. Temps:

    Sempre, nit, poc a poc, lentament.

  11. martaamen

    Eii, bones!

    Els conceptes lògico matemàtics de la cançó ” Paff, era un drac màgic” són:

    – Qualitat: Trist, moix, el coll llarg i drac màgic

    – Quantitat: molt.

    – Nombre: un , dos.

    – Mesura: llarg, petit, gran

    – Espai: viatge molt llarg, allunyar, fons del mar.

    – Temps: sol a sol?? es durant el dia!!, sempre, poc a poc,fons del mar.

    En la meva activitat proposada es treballa la classificació per colors, de 24 a 36 mesos (P2)

    Apaaa un petó, fins demà!
    Cuideu-vos que fa molt fred!

  12. annacabre

    Conceptes lògic-matemàtics:
    Quantitat: s’avorria molt, estimava molt,nens,
    Qualitat: grisa, trista, trist, moix,
    Nombre:
    Mesura: nen petit, llarg, grans,
    Espai: fons,
    Temps: lentament,
    Agrupacions:

    EL VIDEO DEL PROGRAMA DE TV3 NO EL PUC VEURE DES D’AQUÍ,QUE TENIU L’ENLLAÇ?

Deixa un comentari