One thought on “Presentació

  1. Ainhoa

    Només queda un día per Menorcaaaaaaa!!
    Tinc moltísimes ganes!!!:)))
    Que bé una setmana amb els millors amics i amigues del món!!
    Demà al cole estarem tots molt nerviosos!!
    SIIIIIIIIII DEMÀ A MENORCAAAAAAA!!
    Diuen que és una illa molt tranquila…Pèrò desde el dia 4, bueno 5 de Juny del 2012 rebrà el nom de l’illa Intranquila! No que es broma que ens portarem molt bé!!:)))) Jajajajaja!!
    Jajajajaja!!
    Força que ja arriba el diaaaaaa!!
    ATT: Ainhoa!:))))

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *