Mireu que bé ens ho vam passar durant les colònies…
Aquest article va ser publicat per mmiramb2 a 19 maig 2015 15:32, i arxivat sota Curs 2014-15, General. Segueix els comentaris a RSS 2.0. Podeu deixar una resposta o afegir un retroenllaç al teu bloc.
A les colònies ens ho hem passat molt bé. I quan anàvem amb vaixell també m’ha agradat el joc que hem fet.Les habitacions eren la bomba.
Unes fotografíes molt boniques, han servit perquè en Jan ens tornés a fer una explicació detallada de les colònies. Una sortida que ben segur recordaran sempre més! Moltes gràcies a l’equip de professors que l’han fet possible.
Les colònies em van agradar molt. Les habitacions, anar al port, mirar el fons del mar amb el NAUTILUS i buscar animalets per la platja.
Em va agradar molt compartir aquest paisatge que vaig cada estiu amb els amics.
Jan Nadal Colomé
L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *
Comentari
Nom *
Correu electrònic *
Lloc web
Current ye@r *
Leave this field empty
BIBLIOTECA LA BRUIXA DE LA CATEDRAL.
ACTIVITATS CENTENARI JOANA RASPALL
A les colònies ens ho hem passat molt bé. I quan anàvem amb vaixell
també m’ha agradat el joc que hem fet.Les habitacions eren la bomba.
Unes fotografíes molt boniques, han servit perquè en Jan ens tornés a fer una explicació detallada de les colònies.
Una sortida que ben segur recordaran sempre més!
Moltes gràcies a l’equip de professors que l’han fet possible.
Les colònies em van agradar molt. Les habitacions, anar al port, mirar el fons del mar amb el NAUTILUS i buscar animalets per la platja.
Em va agradar molt compartir aquest paisatge que vaig cada estiu amb els amics.
Jan Nadal Colomé