Avui hem inaugurat un projecte: L’audiència pública dels nois i noies de Barcelona.
L’Audiència Pública als nois i noies de Barcelona és una forma de participació a través de la qual l’alumnat –de 6è de primària, secundària i batxillerat– fa propostes a l’Administració municipal.
D’aquesta manera, la ciutat dóna veu als ciutadans i ciutadanes més joves i els permet educar-se en la pràctica de la participació cívica.
Es tracta d’establir uns espais de diàleg i intercanvi d’idees que ajudin els nois i noies a entendre l’avui i fer propostes per al demà.
Després d’un procés col·lectiu de reflexió, el jovent presenta les seves conclusions en una audiència pública presidida per l’alcalde.

La XVII Audiència Pública aposta per afavorir que els joves escolars reflexionin i facin propostes referides a la participació d’infants i joves, de com fer efectiu el seu dret de participació en els nuclis de convivència més immediat i en la vida social del seu entorn i de la ciutat, també per demanar als poders públics de la ciutat procediments i oportunitats per exercir una ciutadania activa.
Ens podreu seguir al Facebook de l’Audiència. Teniu el link al llistat d’enllaços del blog.
Esperem els vostres comentaris!