JA S’ACOSTA EL NADAL.

Ja s’acosta el Nadal.  Tothom està molt emocionat i molt content, com sempre. També s’acosta el dia del tres Reis Mags. A veure si agafeu molts caramels el dia de la cavalcada!!

Tota l’escola estem fent un pessebre i nosaltres fem l’ escena del naixement. A veure si us agrada quan la veieu.

Arreveure,

Waleed

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

CANTATA PER A UNA TORTUGA

Us penjo un vídeo perquè aneu repassant la cantata per al dia de l’actuació que serà per Nadal.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ARgJPN21xik[/youtube]

Publicat dins de Música | 1 comentari

ACTE INAUGURACIÓ AUDIÈNCIA PÚBLICA

Hola, avui us volem explicar un acte on vam anar per inaugurar el projecte de la audiència pública. Com que plovia vam anar a fer-ho al poliesportiu de mar-bella i va ser una mica caos però tot va sortit bé.

Vam fer uns jocs on havíem de participar. Eren per conèixer-nos millor i per col.laborar entre tots.

Jofre i Antón

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

SURT EL PROJECTE DE L’AUDIÈNCIA AL DIARI ARA

Aquí teniu. També surt el projecte al diari Ara

Magda

Publicat dins de General | Deixa un comentari

INAUGURACIÓ DEL PROJECTE DE L’AUDIÈNCIA

Tot i que ja us vaig comunicar que podeu consultar i participar al facebook de l’audiència (teniu el link a la pàgina del bloc) i anar seguint el projecte per la web, us mostro la jornada d’inauguració en aquest reportatge.

No va poder ser gaire lluïda ja que s’havia de fer a l’aire lliure i tots i totes en diferents espais de Gràcia però en ploure, se’ns va posar a tots els centres al poliesportiu Marbella i això va fer que hi hagués massa xivarri i no vam poder gaudir de tot de la mateixa manera, però…. coses que passen. Hi ha cops que surt tot bé i altres que no tant.

Esperem que la propera sigui millor. Per ara ja estem treballant força què vol dir i què suposa participar
I…. a veure si ja surt aviat el nostre Lipdub!

Magda

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | Deixa un comentari

CASTANYADA

El divendres 28 vam celebrar la castanyada. La classe de sise ens vam disfressar de cambrers i castanyeres.
També vam presentar l’arbre que havíem treballat a classe.

Vam repartir castanyes i panellets. Després vam anar al gimnàs i vam començar a ballar . Ens ho vam passar genial.

Els nens i nenes  quan ens veien disfrasats de castanyeres, els feia una por terrible.

Van haver-hi uns nens i nenes que al final de la festa van acabar  castigats perquè  estaven  alguns voltant per la escola i altres al pati.

Sonia Glebova i Valentina Jurado

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

PER SABER MÉS SOBRE ELS BOSCOS

Si cliqueu damunt la foto, trobareu una aplicació molt maca sobre els boscos de Catalunya.

A veure si us agrada.
Magda

Publicat dins de Medi Natural, Medi Social | Deixa un comentari

COMENCEM UN NOU PROJECTE: L’AUDIÈNCIA PÚBLICA

Avui hem inaugurat un projecte: L’audiència pública dels nois i noies de Barcelona.
L’Audiència Pública als nois i noies de Barcelona és una forma de participació a través de la qual l’alumnat –de 6è de primària, secundària i batxillerat– fa propostes a l’Administració municipal.

D’aquesta manera, la ciutat dóna veu als ciutadans i ciutadanes més joves i els permet educar-se en la pràctica de la participació cívica.

Es tracta d’establir uns espais de diàleg i intercanvi d’idees que ajudin els nois i noies a entendre l’avui i fer propostes per al demà.

Després d’un procés col·lectiu de reflexió, el jovent presenta les seves conclusions en una audiència pública presidida per l’alcalde.

La XVII Audiència Pública aposta per afavorir que els joves escolars reflexionin i facin propostes referides a la participació d’infants i joves, de com fer efectiu el seu dret de participació en els nuclis de convivència més immediat i en la vida social del seu entorn i de la ciutat, també per demanar als poders públics de la ciutat procediments i oportunitats per exercir una ciutadania activa.

Ens podreu seguir al Facebook de l’Audiència. Teniu el link al llistat d’enllaços del blog.
Esperem els vostres comentaris!

Publicat dins de General, Noticies importants | Deixa un comentari

VOLEU PRACTICAR PROBLEMES DE MATES?

Són problemes que cal fer mentalment. Aneu pujant el nivell de dificultat a mesura que ho aneu fent bé. Us anirà bé per anar progressant!

A veure si en feu molts.
Magda

Publicat dins de Matemàtiques | Deixa un comentari

PADRINS DE LECTURA

 

Aquesta setmana hem començat a fer l’activitat de padrins de lectura,que consisteix en que cada persona llegeix un llibre a un nen o nena. El padrí es el que llegeix al fillol.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y_XfH1aYw-Q[/youtube]

Els fillols i filloles els agrada escollir el llibre,i sempre es diverteixen molt. Hi ha fillols que volen jugar i començen a correr per tota la classe!

Aquesta activitat és per ensenyar als nens  i nenes petits com llegir millor i sobretot és per fer nous amics!

Muntatge del vídeo: Anton i Ilián
Text: Lola i Maria

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari