Ja s’acosta el Nadal. Tothom està molt emocionat i molt content, com sempre. També s’acosta el dia del tres Reis Mags. A veure si agafeu molts caramels el dia de la cavalcada!!
Tota l’escola estem fent un pessebre i nosaltres fem l’ escena del naixement. A veure si us agrada quan la veieu.
Arreveure,
Waleed
