PER ESTUDIAR GEOGRAFIA D’EUROPA

Podeu anar estudiant els països amb ajut d’aquesta web:

http://www.xtec.net/~ealonso/flash/europa2.html

o bé també a més el relleu amb aquest jclic.

Publicat dins de Medi Social | Deixa un comentari

EL REGNE PERDUT

El regne perdut narra les aventures d’Ombrivol, un nen de 15 anys del regne dels Elfs de les estrelles (regne de la fantasia) que descobreix que prové  d’un regne veí que es diu regne dels Elfs dels boscos, governat per les bruixes. Aleshores, decideix anar a allà per alliberar-lo amb l’ajut de Spica i Regulus, dos germans que han viscut 11 anys amb ell, Robínia i Llumí, Brugus, Estel-larius i tots els revels del regne dels boscos.

M’ ha agradat molt. El recomano a gent que li agradi molt llegir aventures perquè té bastantes pàgines.

Publicat dins de Va de llibres | Deixa un comentari

UN BON LLIBRE

Hola a tots, sóc l’Antón, i us volia recomenar un llibre. Es titula: ERAGON.

Tracta  d’un noi de 15 anys, (ERAGON) que es troba a una gemma en una serralada que es diu les Vertebras… Eragon la vol vendre però la gent no se la vol comprar perquè creuen que les Vertebras es un lloc maleït.

Una nit un estrany soroll desperta a Eragon, el soroll ve de la pedra. La pedra es comença a

esquerdar, i de sobte de la pedra surt un DRAC!!!!!!!!

Buscant  uns delinqüents el nom dels quals és Ra zac i l’Eragon aprèn a utilitzar l’espasa, a muntar a Saphira i a utilitzar la màgia.

És un llibre molt interesant. Si el llegiu espero que us agradi!!!

Antón

Publicat dins de Va de llibres | Deixa un comentari

UN JOC D’ALÇADA

El joc que he escollit ha estat el meu helicopter radio control, perquè me l’han regalat per Nadal. També he tingut més helicòpters, però aquest m’agrada més perquè és d’alumini, té 3 canals i pesa més que els altres helicòpters.

Aquest Nadal estic millorant molt fent-lo volar.

Publicat dins de Jocs | Etiquetat com a | 1 comentari

BoN AnY a ToThOm !

😛 Hola a tots. Us vull desitjar un bon any i espero que a tots us hagin portat tot el que  volíeu i si no,… encara queden els REIS :mrgreen:

Mourad B. B.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’HOME INVISIBLE

Us vull explicar:

L’home invisible és una història de misteri de l’editorial La Magrana i l’ha escrit H. G. Wells, escriptor anglès nascut el segle XIX, exactament el 1866, i mort el 1946.

Aquest és el principi: un foraster arriba a la porta de l’hostal Cotxes i Cavalls un dia de tempesta, fora de temporada. Qui és aquest viatger? Per què du una gruixuda capa de benes que li amaguen la cara? Per què va disfressat d’aquesta manera? Què el manté reclòs a la seva habitació? Encuriosits i excitats, els vilatants es posen a buscar respostes a aquestes preguntes. El que descobreixen no és només un home atrapat pel terror de la seva pròpia creació, sinó un reflex esgarrifós dels misteris sense solució de les seves pròpies ànimes.

Tomàs Malavia

 

Publicat dins de Va de llibres | 1 comentari

EL REPORTATGE DEL CIRERER JAPONÈS

Se’ns oblidava d’ensenyar-vos el que hem esbrinat sobre el arbre que és el nom de la classe!

A veure si us agrada.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BONES FESTES

Esperem també que us portin moltes coses els Reis!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

QUE TINGUIS MOLTA SORT!!!

 Aquesta setmana ha estat bastant moguda, per una cosa que ha passat a la classe de sisé i que ens ha sobtat a tots i a totes.  

Hem  après que quan hi ha problemes o hi ha una mica de violència, no ens hem de tornar,  sinó que es millor parlar, actuar tranquil.lament i reflexionar.
Un company de la classe, ja no estarà més entre nosaltres perquè tenia problemes,  i no l’hem pogut ajudar prou perquè pugués estar bé amb nosaltres. Ara anirà a una escola nova.

Si ens llegeixes, et volem dir que no et pensis que no volíem ser amics teus, al contrari  sempre hem intentat ajudar-te perquè estiguessis a gust i tinguessis nous amics.

Esperem que en el proper col·legi et sentis més còmode i que et puguin ajudar més a estar bé.

Que tinguis sort!!!

Classe del cirerer japonès

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

JA TENIM EL LIPDUB DE L’AUDIÈNCIA

Finalment l’han penjat. Tot i així, han assegurat que el tindrem amb una millor ressolució ja que no es veu gaire bé.

LipDub “XVII Audiència Pública” from Thefanpack Creative Studio on Vimeo.

A veure qui fa primer el comentari dient en quin minut del vídeo ens veiem.
Magda

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | 2 comentaris