Us recomano aquest joc de la Play 2 perquè és molt emocionant i té molts nivells.

Aquesta setmana hi ha noves regles al menjador.
-que no podem fem tant de soroll a l’ hora de menjar. A la mínima que alterem la veu o ens barallem escriuran un nota als pares.
-no ens perdonaran ni una molla de pa i no podem jugar a pilota sota el porxo.
-a partir de la setmana que ve, comencem els jocs dirigits, que tots estan molt bé.
Avui divendres 14 del 10 farem un concurs solidari de tirs lliures i triples que ajudaran economicament els nens i nenes amb càncer de l’hospital de Sant Joan de Déu.
Els adults hauran de pagar 1,00 euros els infants 0,50.
BABIN RAMÓN
Els músclos tenen una reproducció externa. Deixen anar els espermatozoides a l’aigua. Voleu veure’ls?
Tres mujeres han conseguido premios nóbel. Pasa el puntero por la foto y llegarás a la noticia.
Bego
Avui hem sortit al matí a veure els arrossars del Delta de l’Ebre.
Hem agafat unes bicicletes del Camp d’Aprenentatge tret d’unes poques persones que han fet l’excursió amb furgoneta, tots hem pedalat.
Quan hem arribat a un cert punt ens hem aturat per treballar.
Ens vam dividir en dos grups i vam fer les següents activitats: Un dels grups vam aprendre les parts d’un camp d’arròs
i els altres vam observar els ocells que voltaven per allà.
I va arribar el final.
Vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar molt bé.
Tomàs
Avui ha estat un dia dia divertit i complet. Hem après moltes coses sobre els musclos, les maneres de pescar, les subhastes de peix i la qualitat de l’aigua. A primera hora del matí, hem anat amb vaixell per la badia dels Alfacs per observar les muscleres, la profunditat de l’aigua en diferents llocs i també hem vist fins a on arribava la llum través de l’aigua. També hem filtrat l’aigua amb una mànega i agafant mostres per observar què hi havia.
A la tarda hem vist una gota d’aigua de les mostres recollides pel microscopi. No podíem creure el què vèiem. Hi havia molts animalets i plantes microscòpiques (zooplacton i fitoplacton). Ha estat inolvidable! i a més a més ens han portat una sorpresa: la conclusió! una safata plena de musclos per menjar!
Al cap d’una estona hem anat a la llotja del peix per veure com es fa la venda i la subhasta del peix acabat de pescar.
Després hem gaudit de la platja de Sant Carles de la Ràpita per a nosaltres sols. Ens hem banyat i hem jugat molt .
I…. tal com dèiem abans, ha estat un dia divertit i complet.
Tayyab, Babin, Maria i Lola
Avui 28 de setembre, és el nostre primer dia de colònies al camp d’ aprenentatge del Delta de l’Ebre a Sant Carles de la Ràpita.
El viatge ha estat una mica llarg (unes 2:30 hores), però hem cantat
algunes cançons per distreuren’s. Quan hem arribat hem anat a les habitacions i després a dinar.
-Per la tarda, hem fet una gimcama per descobrir els llocs més
importants de la Ràpita. Cap a les 18h hem jugat una bona estona.
A les 20h soparem i després… cap a dormir que demà tindrem un dia molt complet, ple d’activitats.
Youssef, Ikram, Waleed i Júlia
Com ja us he comentat a la classe, podeu accedir a aquests jocs per practicar el càlcul. Podeu posar diferents nivells, diferents operacions i també varis jocs. Aneu anotant per quin nivell aneu i aneu pujant la dificultat.
Cliqueu daumunt la foto i podreu jugar.
Que vagi bé i aneu jugant!
Com veieu al diari de classe, estem impacients que arribi dimecres per anar al Delta de l’Ebre.
Segur que aprendrem molt i disfrutarem compartim les últimes colònies de l’escola. Si voleu saber més coses sobre el què farem i com és el lloc on anem, teniu un enllaç al bloc però a banda també us el deixo aquí clicant sobre el dibuix
Espero que tinguem bona estada i ens ho passem molt bé. A veure si podem penjar-vos alguna cosa al blog, si tenim temps…. i sinó, fins la tornada.
Magda