Las Cròniques de Narnia

Us recomano aquest joc de la Play 2 perquè és molt emocionant i té molts nivells.

Publicat dins de Jocs | Deixa un comentari

Noves regles al menjador

Aquesta setmana hi ha noves regles al menjador.

-que no podem  fem tant de soroll a l’ hora de menjar. A la mínima que alterem la veu o ens barallem escriuran un nota als pares.

-no ens perdonaran ni una molla de pa i no podem jugar a pilota sota el porxo.

-a partir de la setmana que ve,  comencem els jocs dirigits, que tots estan molt bé.

Avui divendres 14 del 10 farem un concurs solidari de tirs lliures i triples que ajudaran economicament els nens i nenes amb càncer de l’hospital de Sant Joan de Déu.

Els adults hauran de pagar 1,00 euros  els infants 0,50.

BABIN RAMÓN

 

 

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

NÚVOL D’ESPERMATOZOIDES D’UN MUSCLO

Els músclos tenen una reproducció externa. Deixen anar els espermatozoides a l’aigua. Voleu veure’ls?

Núvol d’espermatozoides

Publicat dins de Medi Natural | Deixa un comentari

TRES MUJERES PREMIOS NÓBEL

Tres mujeres han conseguido premios nóbel. Pasa el puntero por la foto y llegarás a la noticia.

Bego

Publicat dins de Castellà | Deixa un comentari

SI VOLEU SABER MÉS DEL DELTA I DE L’ARRÒS…

Edu3.cat

Publicat dins de Medi Natural, Medi Social | Deixa un comentari

TERCER I DARRER DIA DE COLÒNIES

Avui hem sortit al matí a veure els arrossars del Delta de l’Ebre.
Hem agafat unes bicicletes del Camp d’Aprenentatge tret d’unes poques persones que han fet l’excursió amb furgoneta, tots hem pedalat.

Quan hem arribat a un cert punt ens hem aturat per treballar.

Ens vam dividir en dos grups i vam fer les següents activitats:  Un dels grups vam aprendre les parts d’un camp d’arròs

i els altres vam observar els ocells que voltaven per allà.

I va arribar el final.

Vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar molt bé.

Tomàs

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

SEGON DIA DE COLÒNIES

Avui ha estat un dia dia divertit i complet. Hem après moltes coses sobre els musclos, les maneres de pescar, les subhastes de peix i la qualitat de l’aigua.  A primera hora del matí, hem anat amb vaixell per la badia dels Alfacs per observar les muscleres, la profunditat de l’aigua en diferents llocs i també hem vist fins a on arribava la llum través de l’aigua. També hem filtrat l’aigua amb una mànega i  agafant mostres per observar què hi havia.

A  la tarda hem vist una gota d’aigua  de les mostres recollides pel microscopi. No podíem creure el què vèiem. Hi havia molts animalets i plantes microscòpiques (zooplacton i fitoplacton). Ha estat inolvidable! i a més a més ens han portat una sorpresa: la conclusió! una safata plena de musclos per menjar!

Al cap d’una estona hem anat a la llotja del peix per veure com es fa la venda i la subhasta del peix acabat de pescar.

Després hem gaudit de la platja de Sant Carles de la Ràpita per a nosaltres sols. Ens hem banyat i hem jugat molt .

I…. tal com dèiem abans, ha estat un dia divertit i complet.

Tayyab, Babin, Maria i Lola

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

PRIMER DIA DE COLÒNIES

Avui 28 de setembre, és el nostre primer dia de colònies al camp d’ aprenentatge del Delta de l’Ebre a Sant Carles de la Ràpita.

El viatge ha estat una mica llarg (unes 2:30 hores), però hem cantat
algunes cançons per distreuren’s. Quan hem arribat hem anat a les habitacions i després a dinar.

-Per la tarda, hem fet una gimcama per descobrir els llocs més
importants de la Ràpita. Cap a les 18h hem jugat una bona estona.

A les 20h soparem i després… cap a dormir que demà tindrem un dia molt complet, ple d’activitats.

Youssef, Ikram, Waleed i Júlia

 

 

 

 

 

Publicat dins de Diari de la classe | 1 comentari

PER FER CALCUL JUGANT

Com ja us he comentat a la classe, podeu accedir a aquests jocs per practicar el càlcul. Podeu posar diferents nivells, diferents operacions i també varis jocs. Aneu anotant per quin nivell aneu i aneu pujant la dificultat.
Cliqueu daumunt la foto i podreu jugar.

Que vagi bé i aneu jugant!

Publicat dins de Matemàtiques | Deixa un comentari

MARXEM EL DIMECRES DE COLÒNIES

Com veieu al diari de classe, estem impacients que arribi dimecres per anar al Delta de l’Ebre.

Segur que aprendrem molt i disfrutarem compartim les últimes colònies de l’escola. Si voleu saber més coses sobre el què farem i com és el lloc on anem, teniu un enllaç al bloc però a banda també us el deixo aquí clicant sobre el dibuix

Espero que tinguem bona estada i ens ho passem molt bé.  A veure si podem penjar-vos alguna cosa al blog, si tenim temps…. i sinó, fins la tornada.

Magda

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | Deixa un comentari