Hola amics i amigUes sóc el Lenin i he vist la pel·licula del protagonista Hugh Jackman de Acero puro. És molt xulo sobretot quan es posen a lluitar. Hi ha molta acció i molts bons gràfics.
Espero que us agradi com a mi
Hola amics i amigUes sóc el Lenin i he vist la pel·licula del protagonista Hugh Jackman de Acero puro. És molt xulo sobretot quan es posen a lluitar. Hi ha molta acció i molts bons gràfics.
Espero que us agradi com a mi
A l’escola hem cel.lebrat el carnaval d’una manera molt especial: disfressant-nos!!!
Hi havia de tot: mags, pallasos, faquirs, domadors, herois de l’aire, presentadors del circ y fins hi tot la banda de música.
Vam ballar, cantar, jugar i sobretot ens ho vam passar de lo millor que us pugueu imaginar!!!
Fa dues setmanes, vam anar al “Pau Claris”. Ens van ensenyar el seu institut, i després ens van ensenyar el seu laboratori en el qual varen fer uns quants experiments . Alguns els hi va sortir bé i d’altres no.
Mentre els alumnes feien classe normal, vam interrompre a la aula de biología, on també ens van explicar coses. Al crèdit d’ expressió oral on la professora era la mateixa que la d’ Anglès, ens van preparar un conte,”l’eruga amb gana”. En acabar aquest mini conte, a l’aula de tecnologia, ens van ensenyar el que els alumnes havien fet fins ara. Al final de la visita ens van ensenyar el menjador, on ens van convidar a unes madalenes amb xocolata i aigua.
Ens va agradar molt!!!
Antoni Tàpies ha mort el dia 7 de Febrer del 2012 als 88 anys. Es diu que havia estat el millor pintor espanyol durant un temps. Ha estat una perdua important per a l’art català. Com que era un pintor molt important molta gent coneguda, com Miquel Barceló, han fet honor a Tàpies.
El diari El País explica que era un artista i al mateix temps un savi. Era l’últim gran artista que encara estava viu del segle XX.
Mira el video per veure alguns dels seus quadres.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MLThqRlaArg&feature=fvst[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sbs8uPkKc1E[/youtube]
El dimecres pel matí de la semana passada, vam anar al INS Verdaguer.
En arribar,vam entrar al recinte de l’Institut. Vam pujar les grans escales de pedra que teniem a mà esquerra. Un cop a dalt, vam entrar al saló d’actes del centre on vam deixar les jaquetes i la directora ens va presentar l’institut.
Primer ens vam dividir a tres grups i vam començar a passar pels diferents tallers que ens van preparar: Tecnología, plàstica, química i ciències naturals.
Ens vam emportar un bonic record de cada assignatura (un mineral a l’aula de ciències naturals, una samarreta de plàstica…).
També ens vam trobar alguns del antics alumnes del cervantes que ara fan 1r, 2n i 3r.
Grax INS Verdaguer!! 🙂
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AFzXnoZemVY[/youtube]
En aquest es repassen molts aspectes que estem fent. Entreu-hi i aneu mirant. Algun us pot servir de repàs.
Vinga doncs, estudieu força!
Podeu començar pel nivell de cinquè i després passar al següent que trobareu.