Vam anar al Pau Claris!

Fa dues setmanes, vam anar al “Pau Claris”. Ens van ensenyar el seu institut, i després ens van ensenyar el seu laboratori en el qual varen fer uns quants experiments . Alguns els hi va sortir bé i d’altres no.
Mentre els alumnes feien classe normal, vam interrompre a la aula de biología, on també ens van explicar coses. Al crèdit d’ expressió oral on la professora era la mateixa que la d’ Anglès, ens van preparar un conte,”l’eruga amb gana”. En acabar aquest mini conte, a l’aula de tecnologia, ens van ensenyar el que els alumnes havien fet fins ara.  Al final de la visita ens van ensenyar el menjador, on ens van convidar a unes madalenes amb xocolata i aigua.

Ens va agradar molt!!!

Aquest article ha estat publicat en Diari de la classe, General, Noticies importants. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *