Berenar i tómbola

Avui, dia 30 de març hem fet 253,30 euros!!!!!
Enhorabona a tots!!!!!

Publicat dins de Diari de la classe, Noticies importants | 2 comentaris

Bones Vacances!!!

Després d’un segon trimestre treballant força, per fi han arribat les vacances!! :mrgreen:

De part de tota la classe de sisè, us desitjem una bona setmana santa!!!

Ens tornem a trobar tots el dimarts 10 d’abril!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Pastissos i galetes!!!

Avui, 16 de març del 2012 hem fet la nostra segona recapta de diners per a la sortida de fi de curs per als de sisè.
Hem venut pastissos de llimona, xocolata, maduixa… També coques, boles de cereals banyades de xocolata, ous (de llaminadura) també amb xocolata, galetes…
Ha estat un èxit; tot sumat ens ha donat 186 euros!!!!!

Galetes i pastissos

Publicat dins de General | 2 comentaris

HEM FET UN VIDEO STOP MOTION

El Ruben i en Pau van fer un video amb l’Stop Motion. Es diu “The Computer”, l’hem fet molt bé i més ràpid que els altres grups. Crec que ens mereixem que veieu el video. Ens hem esforçat molt!

The computer

Publicat dins de Anglès, Visual i plàstica | 2 comentaris

LES NARRACIONS DIGITALS

Ja hem acabat les narracions digitals d’enguany. Si les voleu veure, cliqueu damunt la foto i un cop esteu a la pàgina, cliqueu damunt dels rectangles que hi ha damunt dels títols.  A veure si us agraden!

Publicat dins de General | 14 comentaris

Xocolata amb melindros

Avui hem fet la primera venda per la recollida de diners pel viatje de 6è. Hem guanyat molts diners, hem guanyat 102,63€

Tot això ho hem pogut fer gràcies als pares i mares que han fet la xocolata i ens han ajudat a vendre-la.

 

 

 

Ikram i Waleed

Publicat dins de Diari de la classe, General | 2 comentaris

L’APLEC DEL PAS

El dia 28 de febrer, vam anar al Parc de la Ciutadella!!!!!!

Perquè, participavem a l’Aplec Del Pas amb altres escols i instituts.

Allà ens vam trobar amb els nostres antics companys.

Primer vam anar al Parlament de Catalunya on ens van rebre en Lluis Rull i Núria Gispert candidats de la mesa del CIU, allà ens van explicar la história del Parlament, vam poder fer preguntes i un dels nens de la classe va fer-ne una: “Dieu que vosaltres us heu retallat els sous, però a diferencia amb els funcionaris es BRUTAL!!!!!!!”

Després de sortir del Parlament, ens vam dividir en grups barrejats amb nens i nenes d’altres escoles i vam fer unes activitats.

La majoria de les activitats estaven relacionades amb coses  que feia l’Alan Turing, ja que aquest any és el seu any.

http://ca.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

Després de fer aquestes activitats vam acomiadar-nos dels nostres amics i vam marxar cap a l’escola.

 

Publicat dins de Diari de la classe | 1 comentari

DISCOVERI MAX DINOSAURES

Hola sóc en Waleed us recomano aquest programa de dinosaures en el canal Discoveri max.

 

Us el recomano perquè et diu moltes coses dels dinisaures.

Publicat dins de General, TV i pel.lícules | Deixa un comentari

REVOLTA A SIRIA

A la guerra de Siria ahir van morir 94 persones. En total han mort més de 5000 persones. La revolta de la oposició civil contra el president Bachar El Asad, que governa des de el 1971, ja fa molts mesos que dura, però el dictador sembla que no vol deixar el poder. Homs és la ciutat més perjudicada, ja que alguns barris estan totalment en runes. L’ ONU aquesta vegada no pot intervenir en la guerra per ajudar a la oposició perquè els països Rússia i Xina tenen negocis amb Siria i ja els hi està bé el que està passant.

Publicat dins de General, Noticies importants | Deixa un comentari

ANIREM DE VIATGE A SISÈ UN CAP DE SETMANA I RECOLLIM DINERS!!!

Aquest divendres les mares representants de la classe de sisè ens han explicat que farem un viatge el 16 i 17 de juny (cap de setmana) a un alberg aprop de la platja de Comaruga, el Vendrell.  Per fer aquest viatge hem de recaptar uns 1000 euros i els volem aconseguir fent diverses activitats, entre altres,  podreu comprar un bon brenar cada divendres. Comencem divendres 2 de març. Podreu comprar xocolata desfeta.

També recollim bolis gastats i cartutxos d’impressora sense tinta amb els que també podem recollir diners.

Us esperem el divendres a la xocolatada.

(feu clic a la foto per anar a la web de l’alberg)

Publicat dins de Diari de la classe, General, Noticies importants | Deixa un comentari