UN CREUER ITALIÀ HA NAUFRAGAT

El 14 de Gener un creuer de luxe anomenat “Costa Concordia” va naufragar a Itàlia.  El creuer sortia de Civitavecchia i feia escales a Savona, Marsella, Barcelona, Palma, Cagliari i Palerm. Transportava a més de 4000 persones. Han resultats mortes 20 d’elles i encara hi ha alguna desapareguda.

El creuer s’ha accidentat en quedar encallat en un banc de sorra a ns 30 metres de profunditat. L’incident ha provocat que el vaixell hagi quedat encallat amb una inclinació de 80 graus. 

El més impressionant de tot és que el capità va marxar del creuer abans de que baixessin els passatgers, cosa que no s’admet per normes. Se’l jutjarà pel delicte i pot ser que passi uns quants anys a la presó.

Penso que és una noticía molt important. Mireu el video!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=88B5eykhSuA&feature=related[/youtube]

Publicat dins de Noticies importants | Deixa un comentari

JAUME CELA

Aquesta setmana ha vingut en Jaume Cela perquè hem llegit un llibre que ha escrit ell: “La troballa sorprenent”. Tracta d’un nen  que es troba un cocodril en un contenidor i amb els seus pares tracten d’amagar-lo.

A la seva visita vam fer-li unes preguntes relacionades amb el text. Ens va explicar unes coses molt interesants, com per exemple, que les coses que més li agradaven eren: anar al cine,  escriure i fer de profesor.

També ens va explicar que  havia escrit 60 llibres en 24 anys.

Antón.

 

Publicat dins de Diari de la classe | Deixa un comentari

Que impresionant!

Hola classe,

Mireu aquest súper video que explica d’una manera molt raonable, allò de la sopa.

Jo, estic totalment d’acord amb ANONIMUS, mireu-lo!

Publicat dins de Noticies importants | Deixa un comentari

Ja he vist sherlock holmes!

hola classe,

sóc el babin i us vull comunicar que ja he vist “Sherlock Holmes 2”, súper xula, i, m’encanta com acaba. Fá molta gacia, hi ha mota acciói iestà molt ben grabada. No us explico més cosesque sinó la peli perd la gràcia.

fins demà!

 

Publicat dins de TV i pel.lícules | Deixa un comentari

Orzowei

El llibre es titula Orzowei. L’autor és Alberto Manzi. Té un argument anti-racista. És una història que va d’un nen blanc que viu a l’Àfrica i va creixent entre diferents tribus. Poc a poc va adonant-se que hi ha mala relació entre elles i comença a sentir-se malament quan escolta frases en contra de la gent amb qui havia viscut en el passat. També se n’adona que aquells amb qui viu, tot i haver-lo salvat de morir a la selva, en realitat el maltracten com si fos un animal pel fet de tenir un color de pell diferent. Aquest maltractament, amb els anys, cada vegada va sent menor. Finalment, intentant-ho varies vegades, aconsegueix que hi hagi amistat entre totes les tribus de la zona.                                                                     

Tot acaba bé i fa a tothom una mica més feliç que abans. Puc dir-vos que val la pena llegir-lo. És molt interessant!

Pau Picas

Publicat dins de Va de llibres | Deixa un comentari

Hola amics i amigues del cervantes

Vull ensenyar-vos aquesta pel·licula nova que ha sortit i encara està al cine.

És diu Sherlock holmes 2 , la continuació de la 1.

Si voleu veure la primera abans de la segona suposo que està en tots els videoclubs .

La peli és d’intriga i també d’acció. Està basada en la primera guerra mundial. A mi m’ha encantat. Espero que a vosaltres també.

Ens veiem a l’escola. Adéu !!!!!!!!!!!!!!!!!

RUBEN

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MÚSICA AMB PRECISIÓ

He vist aquestes imatges i he pensat que us poden agradar. Fixeu-vos com es pot fer música.

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

el sisé retorn al regne de la fantasía!

Hola classe,

informo a tots els lectors i seguidors de Geronimo Stilton que “el sisé retorn al regne de la fantasía” ja està en venta!

Per als que no sabeu de que va; és una illa de ratolins que actuen com a humans. Un d’aquests ratolins viu moltes aventures i una d’elles és en un regne de fantasia. En veritat no és el primer cop que es troba en aquest regne de la fantasia, ho diu el propi titol del llibre, és el sisé cop que està allà. Les sis aventures estan repartides en sis llibres que us recomano llegir en ordre.

I per als seguidors de naruto, el famós manga d’un ninja aventurer amb gran cor que sempre vol ajudar als seus amics, comunico que ha sortit el 56é volum.

Publicat dins de Va de llibres | Deixa un comentari

MIREU AQUEST JOC!!!

Hola a tots i a totes,

Sóc el Babin i volia compartir aquest joc amb vosaltres! És el que sempre juguem els que anem a la biblioteca i ens ho passem súper bé. També ens agrada perque poden jugar 2 jugadors.

Espero que el disfruteu!

http://www.mousebreaker.com/games/sportsheadsfootball/playgame

Publicat dins de Jocs | Deixa un comentari

PER ESTUDIAR GEOGRAFIA DEL MÓN

http://www.ibge.gov.br/paisesat/main.php

Publicat dins de Medi Social | Deixa un comentari